וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בעולם הפשע: עבריין בכיר חתם על הסכם עד מדינה

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 8:11

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה את החשוד לפני כחודש בעקבות מעורבות בניסיון החיסול של ראש ארגון הפשע אלי מוסלי. במשטרה מקווים שהעניין יביא לידי כתב אישום נרחב שיביא להתפתחות במאבק בפשע המאורגן: "מדובר בהישג מטורף, ישפיע גם מעבר לגבולות תל אביב"

בווידאו: אחיינו של ראש ארגון הפשע עודה קוטייר חוסל ליד שכם/לפי סעיף 27 א'

עד מדינה גויס אתמול (שני) על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב לאחר שנעצר על ידה לפני כחודש בחשד למעורבות בניסיון החיסול של ראש ארגון הפשע אלי מוסלי. העבריין שחתם אמש על הסכם עד מדינה, צפוי לשפוך אור ולהפליל עבריינים אחרים במספר פרשיות חמורות הקשורות לסכסוכים בעולם התחתון. במשטרה מקווים שהעניין יביא לידי כתב אישום נרחב שעשוי להוות התפתחות משמעותית במאבק בפשע המאורגן.

"מדובר בהישג מטורף", הסביר בפני וואלה גורם במשטרה. "לאירוע כזה יש אדוות רבות שישפיעו גם מעבר לגבולות תל אביב". על פי החשד, עד המדינה ושמונת החשודים הנוספים שנעצרו עימו הם חברים בכנופייה שהתארגנה לחיסולו של אלי מוסלי באמצעות הנחת מטען חבלה מתחת לרכבו בזמן ששהה במלון בתל אביב. חוקרי ימ"ר תל אביב עצרו את חברי החולייה שנייה לפני ביצוע המעשה החמור, וזאת בשל כך שניהלו חקירה סמויה בעקבותיהם. חלק מהחשודים נעצרו בעיר כשהם רכובים על אופנועים בעלי לוחיות רישוי מזויפות.

האקדח שנתפס בניסיון החיסול של ראש ארגון הפשיעה אלי מוסלי. דוברות משטרת ישראל
האקדח שנתפס בניסיון חיסול אלי מוסלי/דוברות משטרת ישראל

בשבועות האחרונים בוצעו מעצרים רבים ברחבי מחוז תל אביב שעל פניו נראו כבלתי קשורים אחד לשני, אך כעת ניתן להסיק שבמשטרה מפתחים חקירה משמעותית ונרחבת. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ואמש נחתם הסכם עד מדינה עם אחד מהם שעל זהותו ופרטי ההסכם הוטל צו איסור פרסום על מנת לשמור על ביטחונו שלו ושל בני משפחתו, וכן על והתקדמות החקירה.

"כנראה הטיחו בו את הראיות, הראו לו שהוא יופלל בתיק ושהוא יואשם בניסיון רצח", אמר גורם מעורה בעולם התחתון. "גם יכול להיות שהוא פוחד מנקמה מארגון מוסלי וצריך את האבטחה כעד מדינה". משפחת מוסלי שכוללת את האב ניסים ובניו יוסי, אלי ושי, ידועה בניהול ארגון פשיעה גדול במרכז הארץ. המשפחה מסוכסכת כבר זמן רב עם ערן חייא שמנהל ארגון מקביל, מה שהוביל לחיסולים רבים וניסיונות נוספים. כבר זמן רב, חייא מתגורר מחוץ לארץ ולפי החשד משנה את מיקומו באופן תדיר בין יבשות שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלי מוסלי. Flash90, פלאש 90
אלי מוסלי/פלאש 90, Flash90

לפני כחודש נעצרו חמישה חשודים שמזוהים עם ארגון חייא מחוץ לבית מלון בו שהה בכיר ארגון הפשיעה אלי מוסלי. על פי החשד הראשוני, הארבעה תכננו לחסל או את מוסלי או אחד ממקורביו, ונעצרו רגע לפני הפעולה החמורה. שבועיים לאחר מכן נעצרו ארבעה אנשים נוספים בחשד למעורבות בניסיון הרצח.

לפני שלושה שבועות התרחשו סדרת אירועי השלכת רימוני רסס אל עבר מקורבים של פעיל שוק הון שנחקר בעבר במשטרה ונחשב למקורב לראש ארגון הפשיעה ערן חייא. בעקבות אותם אירועים אלי מוסלי נעצר כחשוד על ידי חוקרי להב 433 אך שוחרר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully