וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי ברק: שרון מתחמק מעימות

5.1.2001 / 17:15

מטה ברק ביקש ראיון משותף לשני המועמדים, שרון סירב והשניים יתראיינו בנפרד, הערב בערוץ 1; בראיון עם ברק ישתתף גם פרס; סקרי סוף השבוע: שרון מנצח את ברק, מפסיד לפרס

שני המועמדים לראשות הממשלה, אהוד ברק ואריאל שרון, יופיעו הערב בתוכנית יומן בערוץ הראשון - אבל בנפרד. בראיון עם ברק ישתתף גם מי שכמעט היה מועמד, שמעון פרס.

קול ישראל מדווח כי היוזמה לראיון המשותף היתה של ראש הממשלה אהוד ברק, ככל הנראה על רקע הסקרים שחוזים לו מפלה מול שרון. ממטה הבחירות של שרון הסכימו להשתתף בראיון, בתנאי שלא יהיה עימות ישיר בין שני המועמדים. בתגובה אמרו אניש ברק כי מוזר בעיניהם ששרון "יתחבא בחדר האיפור" בזמן שברק ופרס מתראיינים.

אנשי ברק טענו בראשית השבוע כי הם מעוניינים לקיים סדרת עימותים בין ברק לשרון, אפילו מדי שבוע, עד לבחירות.

שרון: 50 אחוזי תמיכה, ברק: 20-30 אחוזים

סקרי סוף השבוע, שפורסמו בידיעות אחרונות ובמעריב, מצביעים על הגדלת הפער בין שרון לברק. על פי סקר מעריב- גאלופ הגיע שרון ל-50 אחוזי תמיכה מול ברק - 22 אחוזים בלבד. סקר ידיעות אחרונות שערכה מינה צמח ממכון דחף מראה פער קטן מעט יותר: 50 אחוזים לשרון, 32 אחוזים לברק.

לעומת זאת מראים הסקרים כי אילו היה שרון מתמודד היום מול פרס - הוא היה מפסיד. במקרה כזה היה פרס זוכה ל-46 אחוזי תמיכה מול 43 לשרון, לפי סקר מעריב-גאלופ, לעומת 49 אחוזים לפרס מול 44 לשרון, לפי סקר מינה צמח לידיעות אחרונות. הבחירות, להזכירכם, ב-6 לפברואר, בעוד 32 יום.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully