וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ל זיו חן נפל בקרב בדרום רצועת עזה: "היה מלאך משמיים"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 8:35

חן, בן 27 במותו, היה לוחם מילואים בגדוד 630 בחטיבה הדרומית. הוא הותיר אחריו את רעייתו הלל ושני הוריו אברהם ורוזה. דוד סיפר: "היה מלח הארץ. רק לפני שבוע וחצי סיפרו הוא ואשתו שהיא בהיריון"

בווידאו: תיעוד מתוך תוואי תת-הקרקע העובר תחת מבנה בית ספר בחסות אונר"א/צילום: דו"צ

רס"ל (במיל') זיו חן נפל אתמול (שני) בקרב בדרום רצועת עזה, והוא בן 27 במותו. חן, תושב כפר סבא, הותיר אחריו את רעייתו הלל ואת הוריו אברהם ורוזה. "הוא היה מלאך משמיים, רק לפני שבוע וחצי הוא ואשתו סיפרו לבני המשפחה שהיא בהיריון", שיתף דודו של חן, דני.

"הוא היה ילד עילוי", סיפר דני. "בגיל 18 כבר היה מלמד בישיבה, ממש מלמד. הוא עשה צבא, לימודים, הכל. היה איש של נתינה, איש בעל ידע עצום בלתי יתואר, עילוי של ממש בצורה בלתי רגילה. הוא היה משיב על כל שאלה בצורה עניינית ורהוטה. היה אדם משכמו ומעלה ואי אפשר להסביר את זה. אחי שבור ורצוץ עכשיו. נפל עולמם".

"הוא לא נהג לספר הרבה כשיצא לבית בריענונים מהלחימה. הוא לא היה מהמשוויצרים, אלא סוג אחר של בן אדם. היה מלח הארץ", הוסיף.

רס"ל (במיל') זיו חן. דובר צה"ל
זיו חן/דובר צה"ל

ישיבת ההסדר בירוחם בה למד זיו ספדה לו: "מִנְּשָׁרִים קַלּוּ וּמֵאֲרָיוֹת גָּבֵרוּ לַעֲשׂוֹת רְצוֹן קוֹנָם וְחֵפֶץ צוּרָם. בצער עצום ובלב קרוע התבשרנו על נפילתו של תלמידנו היקר והאהוב זיו חן הי"ד (כג) בעזה". אורן הירשהורן, חברו של זיו, כתב בפייסבוק: "ההודעות מהצבא נפתחות ב'הותר לפרסום'. אבל יש גם את ההודעות מהישיבה. רק לראות את הכותרת של 'מנשרים קלו ומאריות גברו' ואתה מחוויר. זיו חן. יא אללה. מי היה מאמין".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מסר: "לצד הבשורות המשמחות מבוקר אתמול על חילוצו מהשבי של בן עירנו פרננדו מרמן, שחולץ בפעולה הירואית יחד עם לואיס הר, התבשרנו על נפילתו של זיו, שנלחם בעוז והותיר את כולנו כואבים ודואבים. ליבנו עם המשפחה וזכרו יהיה נצור בלבנו לעד. יהי זכרו ברוך".

הלוויותו תיערך היום בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully