וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "פרננדו ולואיס - ברוכים השבים, רק המשך הלחץ הצבאי יביא לשחרור כל החטופים"

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 10:08

במערכת הפוליטית שיבחו את פעילות הכוחות ברפיח, שהביאה לשחרור החטופים. בתגובתו למבצע, ראש הממשלה, כמו סמוטריץ' ובן גביר, הדגיש את נחיצות הפעולה הצבאית לשחרור השבויים: "רק המשך הלחץ הצבאי, עד לניצחון המוחלט, יביא לשחרור כל חטופינו"

במערכת הפוליטית בירכו על הפעולה הנועזת של צה"ל, שב"כ וימ"מ הלילה (שני) לשחרור החטופים, פרננדו סימון מרמן ולואיס הר, משבי חמאס ברפיח. "פרננדו ולואיס - ברוכים השבים", מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהדגיש: "רק המשך הלחץ הצבאי יביא לשחרור כל החטופים". שר הביטחון יואב גלנט, שעקב אחר המבצע מהחפ"ק, כתב: "מלוא הערכה לכוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ על הפעולה חשובה וביצוע איכותי".

בתגובתו למבצע כתב נתניהו: "פרננדו ולואיס - ברוכים השבים הביתה. אני מצדיע ללוחמינו האמיצים על הפעולה הנועזת שהביאה לשחרורם. רק המשך הלחץ הצבאי, עד לניצחון המוחלט, יביא לשחרור כל חטופינו. לא נחמיץ אף הזדמנות להשיבם הביתה".

רה"מ בנימין נתניהו, 7 בפברואר 2024. מרק ישראל סאלם, אתר רשמי
הדגיש שוב את נחיצות הלחץ הצבאי. נתניהו/אתר רשמי, מרק ישראל סאלם

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, כתב: "לעולם לא נוותר עליהם. ‏חיזוק גדול לצה"ל, לשב"כ ולכוחות הימ"מ על ביצוע מדויק ואמיץ". הוא התייחס גם לבשורה על מותם של לוחמי מגלן בדרום הרצועה: "‏לצד השמחה הגדולה על חזרתם הביתה של פרננדו ולואיס, עצב גדול על נפילתם של רס"ל עדי אלדור ורס"ל אלון קליינמן בקרבות על הבית של כולנו. ‏לא נפסיק לפעול כדי להחזיר את כל 134 החטופים הביתה. ‏אנחנו זוכרים, ואנחנו ממשיכים".

לואיס הר, פרננדו מרמן. ללא, עיבוד תמונה
לואיס הר ופרננדו מרמן/עיבוד תמונה, ללא

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', בירכו גם הם על המבצע, והדגישו את כי הפעולה הצבאית היא שתביא לשחרור של החטופים ברצועת עזה. "זהו בוקר מרגש מאוד וגם מוכיח - ככל שנתקדם צבאית, כך נוכל להשיב עוד חטופים הביתה. זו הדרך", כתב בן גביר.

סמוטריץ' כתב, "כבוד ענק לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון, הניצחון על הנאצים בחמאס בוא יבוא! אנחנו נמשיך ללחוץ על צווארו של חמאס עד הניצחון ועד השמדתו בע"ה, רק כך נביא עוד ועוד מאנשינו הביתה ורק כך נשיב את הביטחון לאזרחי ישראל כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully