וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינית ששוחררה בעסקת החטופים נעצרה בניסיון לחצות מהשטחים ללא אישור

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 14:04

החשודה נעצרה לאחר שניסתה להיכנס לשטחי ישראל תוך התחזות לישראלית, ונעצרה בעבר לאחר שהביע הזדהות עם חמאס לאחר אירועי 7 באוקטובר. בנוסף, היא שוחררה בפעימה החמישית בעסקת החטופים האחרונה. בחודש שעבר נעצרו שני נערים פלסטינים ששוחררו גם הם בעסקה

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון/דובר צה"ל

לוחמי מג"ב עוטף ירושלים עצרו שלשום (שישי) פלסטינית, בת 21, תושבת הכפר בית עו'ר אל־פוקא שהתחזתה לאזרחית ישראלית בניסיון לחדור לשטח המדינה. בחקירתה של החשודה עלה שהיא מזוהה עם חמאס והעלתה תיעודים בהם עודדה ותמכה במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר, ואף שוחררה מהכלא במסגרת הפעימה החמישית של עסקת החטופים. החשודה הועברה לחקירה באגף החקירות והמודיעין של עוטף ירושלים.

ביום שישי האחרון, פעלו הלוחמים יחד עם לוחמי המעברים במעבר 'א-זעיים' ועצרו רכב חשוד לבדיקה. במהלכה הבחינו הלוחמים בחשודה שמזדהה באמצעות תעודת זהות ישראלית שאינה שייכת לה. מאוחר יותר, הובן שהחשודה מזוהה עם חמאס ונעצרה בחודש אוקטובר האחרון על ידי לוחמי מג"ב בגין השתתפות בהפרות סדר בהן הגיעה רעולת פנים ויידתה אבנים לעברם, ונורתה ברגלה על ידי לוחמים.

זירת הפיגוע ליד מחסום המנהרות בירושלים, 16 בנובמבר 2023. רוני כנפו
זירת הפיגוע ליד מחסום המנהרות בירושלים, 16 בנובמבר 2023/רוני כנפו

בחודש שעבר, פרקליטות מחוז תל אביב הגישו כתב אישום נגד שני נערים פלסטינים ששוחרו גם הם בעסקת החטופים האחרונה. השניים הודו בחקירתם שמטרת הכניסה שלהם לישראל הייתה ליידות אבנים על חיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully