וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרחב חופשי": אינסטגרם תפסיק לקדם פוסטים פוליטיים

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 13:20

במסגרת השינוי שהושק היום, חשבונות שמפרסמים תוכן פוליטי יפסיקו להיות מקודמים בהמלצות באינסטגרם ובת'רדס, אך יוכלו לפרסם תוכן פוליטי לעוקביהם כרגיל. Meta גם משיקה כלי המאפשר לגופים עסקיים לזהות פעילות פוליטית בחשבונם ולתקן אותה

Лого Meta. Chesnot, GettyImages
חברת Meta/GettyImages, Chesnot

חברת Meta הודיעה היום (ראשון) על שינויים בתכנים מומלצים באינסטגרם ובת'רדס; פוסטים של חשבונות שיפרסמו תוכן שמוגדר פוליטי או עוסק בנושאים חברתיים לא יומלץ לאנשים שלא עוקבים אחריהם. השינוי מגיע כחלק מהגישה המסתייגת של חברת Meta לתוכן פוליטי.

השינוי החשד ש-Meta מציגה נוגע רק לחשבונות ציבוריים ונוגע רק בערוצים להמלצות תוכן ובהם: פיד, רילס, אקספלור והמלצות למעקב. עמודים שמפרסמים תוכן פוליטי יוכלו להציג את תוכנם לעוקביהם בסטורי ובפיד ללא שינוי.

Facebook Meta. Chesnot, GettyImages
חברת Meta/GettyImages, Chesnot

חברת Meta מציעה לחשבונות עסקיים באינסטגרם את לשונית "Account Status" המאפשרת להציג את זכאות החשבון להופיע בהמלצות תוכן. הלשונית סורקת את החשבון בחיפוש אחר תוכן ש-Meta מגדירה כפוליטי ומאפשרת למנהלי החשבון לערוך או למחוק פוסטים כדי להופיע שוב בהמלצות.

למשתמשים שעדיין מעוניינים לראות תכנים פוליטיים באזורי ההמלצות באינסטגרם ובת'רדס תתווסף הגדרה ייעודית שתאפשר זאת. הגדרה זו צפויה להיות זמינה גם בפייסבוק בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully