וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול 100 מיליון צופים: התשדיר להעלאת המודעות לחטופים שישודר בסופרבול, והשגיאה המביכה

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 12:35

אבות חטופים ברגעים נוגעים ללב עם ילדיהם, וכיסאות ריקים השמורים ל-136 החטופים מוצגים בקמפיין החדש שישודר בטלוויזיות החכמות ובאתרי החדשות בארצות הברית. הקמפיין, שצבר כבר 10 מיליון חשיפות, צפוי לצבור עשרות מיליונים נוספות עם שידורי הסופרבול

התשדיר הישראלי להעלאת המודעות לחטופים מגיע לסופרבול/מערך ההסברה הלאומי, משרד התפוצות

מערך ההסברה הלאומי, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, העלו במהלך סוף השבוע קמפיין משולב להעלאת המודעות לשחרור החטופים לקראת אירוע הסופרבול - אירוע שצובר כל שנה יותר מ-100 מיליון צפיות, בארצות הברית וברחבי העולם. במסגרת הקמפיין, סרטונים הקוראים לשחרור החטופים משבי חמאס ישודר בטלוויזיות החכמות של Paramount - חברת הסטרימינג המשדרת את הסופרבול, ובאתרי החדשות והאקטואליה האמריקנים. מצפייה בסרטונים עולה כי לפחות באחד מהם ישנה שגיאת הגהה בולטת לעין - ISRELI במקום ISRAELI.

שגיאת ההגהה באחד מסרטוני הקמפיין. מערך ההסברה הלאומי, אתר רשמי
ISRELI במקום ISRAELI. שגיאת ההגהה באחד מסרטוני הקמפיין/אתר רשמי, מערך ההסברה הלאומי
קמפיין שיוצג בסופרבול למען החטופים, 11 בפברואר 2024. מערך ההסברה הלאומי, אתר רשמי
קמפיין למען החטופים שישודר בסופרבול/אתר רשמי, מערך ההסברה הלאומי

באחד מהסרטונים, נראים סרטים ביתיים של אבות שמוחזקים בשבי חמאס, ברגעים נוגעים ללב עם ילדיהם תחת הכותרת: "אנחנו מחויבים להביא אותם הביתה". בסרטון אחר, נכתב "באצטדיון הומה, שתיקתם מחרישת אוזניים", כשתמונות של אוהדי פוטבול נלהבים מוצגות בניגוד לתמונות של כיסאות ריקים המוקדשים לחטופים.

בנוסף לסרטונים, תשדיר רדיו עם מסר לשחרור החטופים משודר בתחנות העוסקות בספורט ואקטואליה, בוושינגטון ובניו יורק נתלו שלטי חוצות עם מסר דומה. בימיו הראשונים, הקמפיין הגיע לכ-10 מיליון חשיפות. על פי הערכות, הקמפיין צפוי לגרוף עשרות מיליוני חשיפות נוספות עד סיומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully