וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לא לשלם: יאיר נתניהו תובע עיתונאי לאחר שריטווט פייק ניוז שפרסם

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:12

עיתונאי הארץ יוסי קליין תבע דיבה בסך 314 אלף שקלים נגד נתניהו הבן, לאחר ששיתף ציוץ של העיתונאי יאיר לוי ובו עיוות את דברי קליין וכתב שהמפגינים נגד המהפכה המשפטית חזרו הביתה "בתחושה קשה כי דם לא נשפך". כעת נתניהו תבע את לוי, כך שהוא יצטרך לפצות את קליין

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

יאיר נתניהו הגיש בשבוע שעבר תביעה נגד העיתונאי יאיר לוי, לאחר שנתבע על ידי עיתונאי הארץ יוסי קליין בסך 314 אלף שקלים. בתביעתו, מבקש בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו קבלת שיפוי שמשמעותה שהכסף שנתניהו יצטרך לשלם יידרש בחזרה מיאיר לוי.

נתניהו הבן הגיש את תביעתו לבית המשפט השלום בתל אביב לאחר שבחודש דצמבר האחרון נתבע יחד עם הליכוד על ידי יוסי קליין. העילה לתביעת הדיבה הייתה בגין שיתוף מחדש את הציוץ של העיתונאי לוי שבו נטען שקליין כתב בטורו בעיתון שהמפגינים נגד המהפכה המשפטית בהפגנה מול הכנסת בפברואר חזרו הביתה "בתחושה קשה כי דם לא נשפך", בעוד בטורו נכתב: "המפגינים הלכו הביתה בתחושה קשה, אבל גם בסוג של הקלה. דם לא נשפך".

יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
שיתף ציוץ של העיתונאי יאיר לוי ועתה תובע אותו. יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני/פלאש 90

נתניהו דוחה את הטענה שצייץ מחדש את הציוץ נגד קליין. "הנתבע לא פרסם ולא צייץ מחדש את הציוץ נגד קליין לפי מיטב ידיעתו, וכתב התביעה איננו מציג ולו ראיה אחת, אף לא ברמז לכך שנתניהו צייץ את הציוץ האמור בדרך כלשהי", נטען. "כדי להוכיח שאדם צייץ מחדש פוסט, יש להראות בדף הבית את הציוץ מחדש, ולא רשימה של ציוצים מחדש שמופיעה בכל פרסום מחדש של כל ציוץ. בכתב התביעה כלל לא מופיע ציוץ מחדש מהדף של הנתבע. היה והנתבע צייץ מחדש - הציוץ היה מופיע בדף של הנתבע בטוויטר, בעוד מעיון בדף הנתבע בטוויטר ניתן לראות שכלל אין פרסום כזה אצל הנתבע".

נתניהו ולוי היו מיודדים ואף קיימו סוג של קשר חברי רציף בהודעות אישיות עד לאירועי 7 באוקטובר, אז לוי החל לכתוב נגד אביו, ראש הממשלה נתניהו.

מטעמו של עו"ד אוריאל חור ניזרי שמייצג את יאיר נתניהו לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully