וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ישראלים מואשמים בהכוונת ירי רקטות של חמאס למתקן ביטחוני ובסיוע לטרור

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 10:06

תושב עין מאהל שבצפון מואשם שסייע לחמאס וצילם מפעל ביטחוני על מנת שיבוצע ירי רקטות לעברו, וגייס את הנאשם השני שהצטרף אליו והציע לספק אמצעי לחימה על מנת לקדם את הפעילות. המעורב השלישי נמצא כרגע במעצר מנהלי

בווידאו: הכווין ירי רקטות: כך סיכלו כוחות הביטחון תשתית טרור בצפון/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שני תושבי הצפון שסייעו לאויב בזמן מלחמה, מגע עם סוכן חוץ, פעולה אסורה ברכוש למטרות טרור, וקשירת קשר לביצוע מעשה.

בתחילת השנה, שב"כ בשיתוף ימ"ר במחוז צפון ויחידת הגדעונים עצרו את ראמי חביבאללה, תושב עין מאהל, בחשד שקידם פעילות טרור בשטחי המדינה בהכוונת פעילי חמאס מחו"ל. בחקירתו, עלה שחביבאללה החליט על דעת עצמו להציע לפעילי הארגון מחו"ל לקדם את פעילותם, ושלח לפעיל הארגון תמונה של מפעל ביטחוני באזור מגוריו ואת מיקומו המדויק, במטרה שהארגון יבצע ירי רקטות לעבר המפעל.

ראמי חביבאללה. שב"כ
שלח תמונה של מפעל ביטוחני לחמאס. הנאשם ראמי חביבאללה/שב"כ
חאלד סאלח. שב"כ
הציע לספק אמצעי לחימה. הנאשם חאלד סאלח/שב"כ

בנוסף, חביבאללה פעל בהנחיית הארגון ופנה לאזרחים נוספים בקרב ערביי ישראל לשם קידום פעילות הטרור בישראל, והציע להם לקחת חלק בפעילות המתוכננת. ביניהם, חאלד סאלח, תושב עין מאהל, בן 35, שנעצר ובחקירתו עלה שהסכים להצטרף לחביבאללה והציע לספק את אמצעי הלחימה לטובת הפעילות. חשוד נוסף, המעורב גם הוא נעצר במעצר מנהלי.

רגע המעצר של שני תושבי הצפון שסייעו לחמאס לקדם פעילות טרור בישראל, 11 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
יחידת הגדעונים עוצרים את שני הנאשמים./דוברות משטרת ישראל

ניצב משנה אייל הררי, מפקד היחידה המרכזית של מחוז צפון: "היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בשיתוף פעולה עם שרות הביטחון הכללי והפרקליטות פועלים ומסכלים איומי טרור שמטרתם לפגוע בחברה הישראלית. מקרה זה ממחיש עד כמה נחישותם של גורמי הביטחון הביאו לתפיסת המחבלים ובכך מנעו את הפיגועים שהיו מביאים אבדות קשות בקרב אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully