וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך לבנים מבטון: כך הוברחו סמים מסוכנים מספרד לארץ

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 11:39

אב ובן מפתח תקווה נעצרו לאחר שניסו להבריח לארץ סם מסוכן, כשהסליקו אותו בתוך לבנים לבנייה במכולה שהגיעה מספרד. לאחר הגילוי, פשטו כוחות המשטרה על בית החשודים ומצאו שם סמים נוספים. על פי החשד, השניים תכננו להקים בארץ כמות גדולה של מעבדות לייצור הסם

סמים מסוכנים שהוברחו בתוך לבנים מספרד/משטרת ישראל

המשטרה עצרה אתמול אב ובן בחשד שהבריחו לארץ סמים מסוכנים מספרד. הסמים, שהובחרו כזרעים הוחבאו בתוך לבנים מבטון במכולה שהגיעה לארץ. בפשיטה בביתם של החשודים נמצאו סמים נוספים. על פי החשד, התכוונו השניים לפתוח מעבדות בארץ לייצור הסם.

בלשי ימ"ר חוף עצרו אתמול (חמישי) אב ובנו מפתח תקווה בחשד ליבוא סמים מסוכנים במכולה שהגיעה מספרד. האירוע החל עם תלונה של רשות המיסים על המכולה. חוקרי הימ"ר שהגיעו למקום מצאו כי המכולה הכלה לבנים שניראו תחילה כלבני בנייה, אולם התגלה כי הוסלקו בהם סמים מסוכנים.

סמים מסוכנים שהוברחו בתוך לבנים מספרד. 9 בפברואר 2023. דוברות משטרת ישראל
הוסלקו בתוך לבני בניין. סמים מסוכנים שהוברחו לארץ/דוברות משטרת ישראל

בתגובה לכך, בלשי הימ"ר בשעות הבוקר המוקדמות על ביתם של החשודים ותפסו סמים נוספים. יחד עם הסמים שנתפסו במכולה, מדובר בכמות המוערכת בכאלפי שקלים. הסמים שנתפסו הועברו בתצורה של זרעים, ונועדו ככל הנראה ליצור כמות גדולה של מעבדות, מהם היו אמורות להיות מופקות כמויות ענק של הסם.

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרם של החשודים עד ליום ראשון הקרוב, ה-22 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully