וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו מאבטח, שדדו את נשקו וניסו לירות: 3 חשודים נעצרו בנהריה

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 8:48

החשודים, שלושה אחים בשנות ה-20 לחייהם, ניסו להיכנס לבית החולים לגליל שבצפון, אך לא הסכימו לדרישות המאבטח. עימות בין השלושה למאבטח הפך פיזי והחשודים החלו לתקוף את המאבטח, ולאחר מכן גם שדדו את נשקו, אך לא הצליחו לתפעל אותו

תקיפת המאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה, 9 בפברואר 2024/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה הלילה (שישי) שלושה חשודים שתקפו מאבטח בבית חולים לגליל בנהריה. שלושת החשודים, אחים בשנות ה-20 לחייהם, הכו את המאבטח לאחר שלא הסכים להכניס אותם למקום, שדדו את נשקו, ואף ניסו לירות בנשק.

שוטרי תחנת נהריה במחוז חוף פתחו בחקירה בעקבות דיווח בחשד לתקיפת מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. המשטרה עצרה שלושה גברים, אחים בשנות ה-20 לחייהם תושבי שיח' דנון. השלושה הגיעו למקום ורצו להיכנס לבית החולים אך סירבו לדרישות המאבטח בכניסה למקום. לאחר מכן החלו החשודים להתעמת איתו ולתקוף אותו. מאבטח נוסף ששם לב לעימות הגיע למקום כדי לסייע.

השלושה הם האחים סוראקה עכאוי בן ה-20, עלי עכאוי בן ה-19 ועבד אל רחמאן עכאוי בן ה-18, שלושתם מכפר שיח דנון הסמוך לנהריה והמיוצגים על ידי הסנגוריה הציבורית באמצעות עורכי הדין אסף צברי, רונן אביב וכן ליאוניד פרחובניק. בבית משפט השלום בחיפה האריכה התורנית השופטת איילת השחר ביטון פרלה את מעצרם עד יום שלישי.

המרכז הרפואי לגליל בנהריה. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שדדו את נשקו של מאבטח בבית החולים. המרכז הרפואי לגליל, נהריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

במשטרה אומרים כי במהלך התקיפה, שדד אחד מהחשודים את נשקו האישי של המאבטח, ועל פי החשד אף ניסה לתפעל אותו ולירות בו, אך ללא הצלחה. המאבטחים הצליחו להשתלט על האירוע, בסיוע שוטרי תחנת נהריה שהגיעו למקום. בתום האירוע עצרו השוטרים את שלושת החשודים, וכלאו אותם. היום, תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט. שלושה מאבטחים נזקקו לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון עקב פגיעות פיזיות.

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום מסר כי "מדובר באחד האירועים החמורים ביותר שראינו. יש לנו אפס סובלנות לכל גילוי אלימות. אני סומך על משטרת ישראל שתחקור במהירות את האירוע הקשה והמסוכן, ועל מערכת המשפט שתביא למיצוי הצדק ולענישה מרתיעה לעבריינים". כמו כן, ביקש פרופ' ברהום להודות למאבטחים, שעצרו בגופם את העבריינים והתמודדו בהצלחה עם האירוע החמור, ושלח להם איחולי החלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully