וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלצ'ניקוב, תחמושת וסכין של לוחם נוחב'ה: ציוד של חמאס נמצא בפנימיית נוער בחדרה

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 0:42

הציוד שייך ככל הנראה אחד המחבלים שחוסלו בלחימה בעזה, ונמצא ובחדרו של אחד ממדריכי הפנימיה ששוחרר לאחרונה משירות מילואים. הוא נלקח לחקירה והציוד נלקח לטיפול יחידה חוקרת

בווידאו: נתפס רובה קלצ'ניקוב וציוד של לוחם נוח'בה מהחמאס בתוך פנימיית נוער בחדרה/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת חדרה במרחב מנשה תפסו היום (חמישי) אמצעי לחימה של חמאס בפעילות מודיעינית שערכו בפנימיית נוער סמוך לעיר חדרה. בין הפרטים שנמצאו: רובה מסוג קלצ'ניקוב, תחמושת, סכינים של לוחם נוח'בה ודגלי חמאס. הפריטים נמצאו בחדרו של אחד ממדריכי הפנימיה, לוחם מילואים בן 33, שנלחם בחודשים האחרונים ברצועת עזה, הפריטים שנמצאו, כנראה שייכים לאחד המחבלים שחוסלו בלחימה. המדריך נעצר, נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, והועבר לטיפול משמעתי בצה"ל. הממצאים הועברו להמשך טיפול ביחידה חוקרת. מעצרו של החשוד הוארך בשישה ימים.

סניגורו של החייל החשוד, תומר נווה, טען כי מרשו הוא "מלח הארץ, ללא כל עבר פלילי, שעזב את משפחתו ולחם בגבורה בחאן יונס". הסניגור טען כי הלוחם "בכלל חשב כי הרובה לא שמיש ולקח אותו למזכרת ללא כל כוונה לעשות בו שימוש".

נתפס רובה קלצ'ניקוב וציוד של לוחם נוח'בה מהחמאס בתוך פנימיית נוער בחדרה. דוברות משטרת ישראל
ציוד צבאי של חמאס שנתפס בפנימיית נוער/דוברות משטרת ישראל

לפני כמה ימים, תושב שדרות נעצר בחשד שגנב מצה"ל תחמושת קטלנית והתכוון לסחור בה. החשוד, בן ה-28 עובד עם כלים הנדסיים במסגרת חברה אזרחית, מה שכנראה אפשר לו גישה לתחמושת צה"לית, בחקירת המשטרה עלה כי החביא את התחמושת הגנוב סמוך לבית הוריו בקריית גת. השוטרים שהתחקו אחרי החשוד זיהו כי הוא מעמיס את התחמושת על רכבו, מה שהעלה חשד כי הוא מתכוון לסחור בה. כוח משטרה שפשט על רכבו מצא: פגז טנק נפיץ נגד טנקים, פצצת מרגמה נפיצה ושתי פצצות תאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully