וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מעריב: כרבע ממצביעי הליכוד מעדיפים כיום את גנץ כראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 8:08

בעוד המחנה הממלכתי והליכוד ממשיכות במגמת הירידה במנדטים, עוצמה יהודית, יהדות התורה והציונות הדתית - מתחזקות. הקואליציה עולה ל-48 מנדטים והאופוזיציה יורדת ל-67. גנץ עדיין מוביל בהתאמה לראשות הממשלה, ונתניהו נשאר עם נתון יציב

נתניהו: "כניעה לדרישות חמאס לא תביא לשחרור החטופים - אלא לטבח נוסף"/לע"מ

מפלגת המחנה הממלכתי יורדת ל-36 מנדטים ומשלימה ירידה של ארבעה מנדטים בשבועיים האחרונים - כך עולה מסקר מעריב שמתפרסם הבוקר (שישי). מפלגת הליכוד מאבדת גם היא מנדט ויורדת ל-17. את המנדטים שמפסידות המפלגות הגדולות מרוויחות הציונות הדתית, שעולה לחמישה, יהדות התורה שעולה לשבעה ועוצמה יהודית שמגיעה לעשרה מנדטים - שיא מאז פרוץ המלחמה.

הקואליציה עולה בשני מנדטים ל-48, והאופוזיציה, בהתאמה, מאבדת שניים ויורדת ל-67. גנץ מאבד מעט מתמיכתו לראשות הממשלה - 48% מהמשתתפים בסקר אמרו כי הוא המתאים ביותר לתפקיד, לעומת 49% בסקר של שבוע שעבר. 32% מהנשאלים מאמינים כי נתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה - נתון זהה לשבוע שעבר. על פי הסקר, כרבע ממי שהצביע לליכוד בבחירות 2022, מאמין כי גנץ הוא המתאים ביותר לתפקיד כיום.

בנימין נתניהו, בני גנץ. ראובן קסטרו, יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון-פלאש 90, עיבוד תמונה
32% מהנשאלים מאמינים כי נתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד רה"מ. בנימין נתניהו ובני גנץ/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון-פלאש 90

ממצאי סקר שנערך עבור עיתון מעריב על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4All.co.il. הסקר נערך בתאריכים 7-8 בפברואר 2024 וענו עליו 514 משיבים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully