וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: נתניהו אפשר היום לחמאס להעביר 400 מיליון שקל מעזה ליהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 22:06

יו"ר ישראל ביתנו טען כי צה"ל הפציץ היום את בנק פלסטין ברצועה וכי ישראל אפשרה להעביר משם את הכספים, "לאחר התערבות של גורמים כאלו ואחרים". הוא שלח מכתב לנתניהו וגלנט בדרישה להבהרות. לשכת רה"מ: "העובדות לא נכונות. הכסף לא הועבר לאיו"ש ולא יגיע לידי חמאס"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען היום (חמישי) כי ישראל אפשרה מוקדם יותר היום לחמאס להעביר 400 מיליון שקלים מעזה לבנקים פלסטיניים ביהודה ושומרון. ליברמן טען כי צה"ל הפציץ את בנק פלסטין ברצועה, וההעברה התאפשרה לאחר התערבות של "גורמים כאלו ואחרים".

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 29 בינואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 29 בינואר 2024/פלאש 90, יונתן זינדל

"לפני כחצי שעה שלחתי מכתב לראש הממשלה עם העתק לשר הביטחון, בדרישה לקבל הבהרות ותשובות בנוגע למידע לפיו הוחלט לאפשר לחמאס להעביר כסף מבנק פלסטין בעזה לבנקים ביהודה ושומרון", כתב ליברמן בחשבון הטוויטר שלו. "מכיוון שטרם קיבלתי תשובה, אני מפרסם את זה בצינורות הגלויים. נודע לי כי צה"ל הפציץ היום את בנק פלסטין ברצועת עזה, בנק שהופלל כמממן את החמאס. לאחר ההפצצה התברר שבבנק נמצאו 400 מלש"ח. אחרי התערבות של גורמים כאלו ואחרים, הוחלט לאפשר לחמאס להוציא את ה-400 מלש"ח האלו ולהעביר אותם לבנקים פלסטינים ביו"ש. בעקבות האמור, אני דורש לקבל תשובה לדברים החמורים האלו בהקדם".

לשכת ראש הממשלה: "העובדות לא נכונות. הכסף לא הועבר לאיו"ש ולא יגיע לידי חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully