וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מיליונים לכיסו האישי: מעטפות הכסף של איראן ליחיא סינוואר נחשפות

8.2.2024 / 17:00

גלנט הציג את היקפי זרימת הכסף האיראני אל חמאס בתוך הרצועה, ואמר כי מדובר במיליונים שסינוואר שלשל לכיסו. "אזרחי עזה סובלים, וסינוואר חוגג בזכות הכסף האיראני. זה הסתיים, הוא הפך למחבל נמלט", אמר גלנט. "המידע שחמאס שמר מכוון את צה"ל למקומות הרגישים ביותר"

בווידאו: גלנט הציג מעטפות כסף מאיראן לסינוואר 08.02.24/שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט חשף היום (חמישי) מעטפות כסף שנשלחו מאיראן ליחיא סינוואר. בביקורו באגף מודיעין, גלנט הציג את היקפי זרימת הכסף האיראני אל חמאס בתוך הרצועה, ואמר כי מדובר בעשרות מיליונים שמנהיג חמאס שלשל לכיסו. "מהחומרים שתפסנו בעזה אנו מבינים כי סינוואר דואג קודם כל לעצמו", אמר גלנט. "חמאס נלחם, אזרחי עזה סובלים, וסינוואר חוגג עם משפחתו בזכות הכסף האיראני - הדבר הזה הסתיים, סינוואר הפך למחבל נמלט. המידע שהחמאס שמר לעצמו מכוון את לוחמי צה"ל עד למקומות הרגישים ביותר".

גלנט הסביר על הממצאים שהוא הציג, והראה מעטפה המיועדת לסינוואר עם עשרים אלף דולר במזומן. "הדבר הזה ידוע לנו לאורך שנים, אבל כאן יש עדויות ברורות על סכומים שהועברו, מתי הם הגיעו, לאיזה ידיים, וכמובן מה שאנחנו רואים זה שיחיא סינוואר קודם כל דואג לעצמו", אמר שר הביטחון. "מתוך מיליוני דולרים מיליון אחד הולך אליו, מתוך עשרות מיליונים הוא משלשל לכיסו את מה שצריך. קחו לדוגמה את המעטפה הזו שמיועדת במיוחד ליחיא סינוואר ולמשפחתו. כסף מזומן, עשרים אלף דולר. חמאס נלחם במלחמה של פשע ורצח, ויחיא סינוואר בזמן הזה חוגג עם משפחתו. הדבר הזה יסתיים. יחיא סינוואר הפך ממנהיג ארגון טרור למחבל נמלט".

שר הביטחון יואב גלנט הציג מעטפות כסף מאיראן לסינוואר, באחד מבסיסי אגף מודיעין. דובר צה"ל
"חמאס נלחם יחיא סינוואר בזמן הזה חוגג עם משפחתו". גלנט בביקור באגף מודיעין/דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט הציג מעטפות כסף מאיראן לסינוואר, באחד מבסיסי אגף מודיעין. דובר צה"ל
"הדברים שמגיעים מהלוחמים בעזה לאורך המבצע הם מדהימים". גלנט בביקור באגף מודיעין/דובר צה"ל

שר הביטחון גלנט שיבח את הלוחמים על איסוף החומר שהובא לידם מתחילת הלחימה, ואמר כי יעדיו של חמאס מפורקים על ידי הכוחות. "הדברים שמגיעים מהלוחמים בעזה לאורך כל חודשי המבצע הם דברים מדהימים", אמר גלנט. "יש פה היקפי חומר אדירים על גבי מחשבים וניירות. המידע הזה זורם, מפוענח כאן על ידי טובי המומחים של צה"ל, שירות הביטחון הכללי, וביחד חוזר אל הכוחות ומראה להם לאן להגיע ומה לעשות. הכוחות הולכים ומפרקים את היעדים לפי התוכניות של ארגון החמאס עצמו. אנחנו לומדים פה דברים נוספים מאוד מאוד מעניינים".

שר הביטחון קיבל סקירה על הממצאים העדכניים שהובאו מרצועת עזה מקצין מודיעין ראשי תת-אלוף אבי קינן, וממפקד היחידה אלוף-משנה ע'. בנוסף, גלנט סייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון החומרים והעברת ניתוחם ליחידות השדה הפועלות בשטח רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully