וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלוגן להצלת נתניהו: "ניצחון מוחלט" היא עוד סיסמה חלולה לשיפור מצב רה"מ בסקרים

ממי פאר

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 14:10

אם לרה"מ היה אומץ להביא לניצחון מוחלט, היה פועל בכמה הזדמנויות במהלך כהונתו, כשהזהירו אותו מסכנה ביטחונית. אלא שאז כהיום, הוא היה עסוק בסקרים ובניית תדמיתו, כיאה לאיש שסלוגנים חלולים ושילהוב ההמונים הן מומחיותו. הוא ימשיך לשחק לכם במוח - אז אל תתנו לו

נתניהו חייב ללכת הביתה, עכשיו. האיש מנסה לשטות בכולנו, רואה בנו כלי משחק במלחמת שרידותו האישית-פוליטית, מפמפם סלוגנים של גיבור מלחמה מתוך התפיסה השגויה ששקר שחוזרים עליו הופך לאמת. כעת זה "ניצחון מוחלט". אל תיקנו את הבולשיט הזה.

נתניהו חי מסקר לסקר ובהתאם יורה סלוגנים ומסרים. עד היום, בסיוע שופריו, הוא פמפם ש"אנחנו הימין ואתם השמאל", משמע - ימין זה חזק - גבר גבר, שמאל זה חלש - "לפלף". בהמשך שידרג ל"ימין על מלא" וראינו מה קיבלנו - טירלול על מלא מלא, גולדקנופף שלא מבין מה קשורה הממשלה למלחמה, גוטליב שהיא בבואת פס הייצור הפסול שנתניהו החדיר לכנסת, סמוטריץ' הילד היהיר והמשיחי שדורס לנו את העתיד הכלכלי, חוק הגיוס וגפני החזירי שדואג להנציח על חשבוננו את הבורות, העצלות וההשתמטות של הציבור החרדי כדי שיגמול לו בפתקים בקלפי, ציבור שלא אשם במצבו. הרשימה הזו ארוכה ויש לה כתובת ואשם אחד - בנימין נתניהו. איש של סלוגנים חלולים ושילהוב ההמונים במילות גבורה ריקות מתוכן.

בגלל האינטרס האישי הוא פוחד להציב את מטרת "היום שאחרי" - מחשש לפירוק ממשלתו. פחדן ודחיין. הדבר מסב נזק עצום למדינה, פנים וחוץ. הוא האשם המרכזי והעיקרי באסון ה-7 באוקטובר.

רה"מ בנימין נתניהו, 7 בפברואר 2024. מרק ישראל סאלם, אתר רשמי
במילים ריקות מתוכן הוא מצטיין. נתניהו/אתר רשמי, מרק ישראל סאלם

הח"מ לא אנטי-ביבי אלא ליכודניק מבית שמתבייש במפלגה שעל ברכיה גדלתי. עד ראשית 2019 פרסמתי מאמרים והתראיינתי בשבחו. מאז התפקחתי. היום גם חצי ממציעי הליכוד כבר התפקחו וזוהי רק ההתחלה.

"ניצחון מוחלט" - עם הסלוגן הזה הוא מנסה לשטוף לנו את המוח ולשפר את מצבו בסקרים. אם יואב גלנט אומר את זה, או אדלשטיין, או ברקת, להם אני מאמין. אל תאמינו לנתניהו ולא לסלוגן שנולד לטובת שיפור מצבו בסקרים.

אם היה לו אומץ להביא לניצחון מוחלט - איפה הוא היה כשאביגדור ליברמן הגיש לו ב-2016 מסמך מצמרר שחזה אחד לאחד את שואת 7 באוקטובר ודרש לפעול, והוא זלזל. איפה הוא היה ב-2018 כשליברמן, שר הביטחון דאז, דרש להפסיק את ההכלה ולצאת מיד ליוזמה שתמחק את החמאס בטרם התעצם, וכשסורב - התפטר. איפה הוא היה כששר הביטחון גלנט הזהיר בפומבי, באומץ, שהמשך המהפכה המשטרית המטורללת של לוין ורוטמן מסכן את ביטחון המדינה. הוא היה עסוק בהכלה, במהפכה המשטרית לטובת משפטו ובבניית תדמיתו השיקרית, הפלקטית, כמר ביטחון, כמו שמנסה עתה לשטוף את מוחנו עם הסלוגן "ניצחון מוחלט".

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. דובר צה"ל
הסלוגן החדש: "ניצחון מוחלט". לוחמי צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

אם היה אמיץ, היה אומר כעת לאמריקנים - "עד כאן", מודיע שעוצר ל-4-2 שבועות באופן מוחלט את הסיוע ההומניטרי - כפי שגולדה עשתה ב-73' בכיתור הארמייה השלישית, מנעה הכנסת גרגיר מזון ל-300 אלף חיילי הארמיה, ובתוך ימים חזרו השבויים הישראלים והסתיימה המלחמה בניצחון מוחץ; ואז - מורה לצה"ל להשתלט על ציר פילדלפי ומקדם החזרה מהירה של החטופים וניצחון - לא במילים, אלא במעשים.

נתניהו ימשיך לנסות לשחק לכם במוח. לא בשבילכם, לא עבור חיילינו, לא עבור החטופים, הפצועים ומשפחות החללים ולא עבור עשרות אלפי המפונים - הוא פועל בעיקר עבור שרידותו שלו. אל תקנו את הסלוגן והבלוף.

שיבואו חמישה - רצוי עשרה - אמיצים מהליכוד. תפסיקו לחשוש ממנו, תודיעו שתתמכו בהצבעת אי-אמון קונסטרוקטיבי ובהחלפת ראש הממשלה בתוך יום בידי אחד מכם, עד הבחירות שאותן מוטב לקיים בסיום המלחמה וסיום בעיית חיזבאללה וחמאס-דאעש כאחד. אתם תקנו את עולמכם, ובעיקר - תצילו אותנו מהאיש הזה, שנהיה לנו מסוכן, ותרימו אל על את התדמית שלכם בציבור.

הכותב הוא יועץ אסטרטגי תקשורתי בפאר לוין תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully