וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק הצוללות: גנור מבקש מביהמ"ש לקבל את חומרי החקירה המלאים של מקורב נתניהו

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 16:00

מיקי גנור, אחד הנאשמים המרכזיים בפרשה, מבקש את החומרים המלאים של חקירת דוד שמרון למרות שהפרקליטות הוציאה על חלק מהם תעודת חיסיון. בחומרים שכן קיבל מהחקירה, דפים שלמים הושחרו. לטענתו, אלו החלקים שבהם הציעה המשטרה לשמרון לשמש כעד מדינה נגד נתניהו

בווידאו: עד מפתח בפרשת הצוללות מתחמק משאלות: "זה מעליב אותי"/יותם רונן

מיקי גנור, אחד הנאשמים המרכזיים בתיק הצוללות, הגיש השבוע בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לקבל לידיו את כלל חומרי החקירה בפרשת הצוללות של עו"ד דוד שמרון - מקורבו ובן דודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שמרון נחקר בעבר בתור חשוד בפרשה, אולם הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגדו. עתה, גנור דורש לקבל לידיו את כלל חומרי החקירה של שמרון שעל חלק מהם הוציאה הפרקליטות תעודת חיסיון. למעשה חומרי חקירתו של שמרון הועברו כבר לצוות ההגנה של גנור - אך חלקים בהם הושחרו.

גנור טען כי החלקים שהושחרו מחקירותיו של שמרון הם החלקים שבהם הוצע לשמרון על ידי המשטרה לשמש עד מדינה נגד ראש הממשלה נתניהו.

מיקי גנור בדיון בבית המשפט העליון. רוני כנפו, עיבוד תמונה
מיקי גנור בדיון בבית המשפט העליון/עיבוד תמונה, רוני כנפו

וכך כתבו סנגוריו של גנור, עו"ד רוית צמח ועו"ד עמית ניר, בבקשתם לבית המשפט: "בעניינו של עו"ד דוד שמרון, בן דודו ופרקליטו לשעבר של ראש הממשלה נתניהו, אנו טוענים כי החקירות בתיק הצוללות מטרתה הייתה הפללת ראש הממשלה בנימין נתניהו וסביבתו ולשם כך על הפרקליטות לפעול בשקיפות מלאה באשר לעניינים שהוחלפו בין חוקריו של עו"ד שמרון לבינו והוטחו בו בחקירתו".

לדבריהם, "לא ברור לנו מדוע הפרקליטות משחירה עמודים שלמים מתוך דברים שנאמרו לעו"ד שמרון, ומדוע היא אינה נוהגת בשקיפות לדברים שהוטחו בו בחדרי החקירות. בנסיבות אלה עולה חשש לשימוש לרעה בתעודת החיסיון כדי להסתיר דברים שאינם נוחים לפרקליטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully