וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב איומים נשלח לשני חברי כנסת, חקירה נפתחה

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 13:30

המכתב נשלח לח"כים אלי דלל ואליהו רביבו מהליכוד, מקבוצה המכנה את עצמה "הנוקמים הישראלים". במכתב נשבעו המאיימים "לגבות מחירים מהאחראים לאסון 7 באוקטובר". תלונה הוגשה הבוקר לקצין הכנסת, המשטרה פתחה בחקירה

ישיבה לציון 75 שנים לכינון הכנסת טו בשבט/ערוץ הכנסת, נועם מושקוביץ/דני שם טוב

מכתב ובו איומים עליו, על נבחרי ציבור נוספים ועל בני משפחותיהם, נשלח הבוקר (שלישי) לחברי הכנסת אלי דלל ואליהו רביבו, כך על פי תלונה שהוגשה הבוקר ללשכת קצין הכנסת. המכתב נשלח על ידי קבוצת "הנוקמים הישראלים", שלטענתם, לוקחת השראה מקבוצת הנוקמים היהודים שביצעה פעולות נקם בנאצים. במכתב נטען , כי הארגון הוקם על מנת לנקום במי שמבצע פעולות טרור בישראלים וכי חבריו "מעוניינים לגבות מחירים מהאחראים לאסון 7 באוקטובר". תלונה בנושא הוגשה למשטרת ישראל והיא עורכת חקירה בנושא.

מכתב איומים שנשלח לחברי הכנסת אלי דלל ואליהו רביבו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מכתב איומים שנשלח לחברי הכנסת אלי דלל ואליהו רביבו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כחצי שנה, כתב אישום הוגש נגד תושב רמת השרון בן 53, בגין איומים והטרדה של חברי כנסת, שרים, המפקח על הבנקים, ראש הרשות לניירות ערך ועיתונאי. לפי כתב האישום, בין פברואר למאי 2023 התקשר בן הנאשם 22 פעמים לשר דוד אמסלם וכתב לו בווטסאפ: "אתה עוד תענה לי יא שרמוטה של ביבי. אני אישית אתלוש לך את השיער ואדליק אותו בל"ג בעומר. שתישרף במדורה היום אמסלם". במועד אחר, התקשר לאמסלם ממספר לא מזוהה ואיים עליו שיהרוג אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully