וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפדופיליה במשטרה: שוטר נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בשני נערים

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 14:29

חוקרי מח"ש עצרו בסוף השבוע את השוטר, שפרטיו אסורים בפרסום, בחשד שיצר קשר עם שני קטינים באפליקציית היכרויות, וביצע בהם עבירות מין חמורות בבית חברו. בחקירתו טען החשוד כי הם הציגו עצמם כבני 17. מעצרו הוארך עד ליום חמישי. המשטרה: "הוא מועסק כמוקדן"

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
חשד למעשי סדום ומעשים מגונים. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

שוטר בדרגת נגד ממחוז מרכז נעצר במהלך סוף השבוע בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בשני נערים, בני 12 ו-14 - עימם נפגש לכאורה בדירה של חבר. על פי החשד, השוטר יצר קשר עם הקטינים באמצעות אפליקציית היכרויות וביצע בהם עבירות מין חמורות.

עם קבלת התלונה במח"ש, חוקרי המחלקה עיכבו את השוטר לחקירה ובעקבותיה נעצר השוטר ומעצרו הוארך עד ליום חמישי. העבירות המיוחסות לו הן מעשי סדום ומעשים מגונים.

בחקירתו טען החשוד כי הם הציגו עצמם כבני 17, במח"ש חושדים שישנם קורבנות נוספים וביקשו להתיר לפרסום את זהותו של השוטר. אולם שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיל גבאי, הורה על איסור פרסום זהותו של השוטר עד לדיון הבא בעניינו.

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת רחובות עיכבו בערב שישי תושב השפלה, עם קבלת דיווח שמסיע ברכבו שני נערים לביתם בעיר בנסיבות מחשידות. עם זיהוי פרטי הנהג ועיסוקו כמוקדן על ידי השוטרים, הועבר הטיפול ללא דיחוי למחלקה לחקירות שוטרים כמקובל. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את החשדות המיוחסים לו, מעמדו, המשך שירותו, ובחינת אמצעים מנהליים ייבחנו בהתאם להתקדמות החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully