וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בכיר במועצה המקומית ג'דיידה מכר נורה למוות

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 12:38

בכיר המועצה, בן 42 נורה בסמוך למגרש הכדורגל בישוב, ופונה על ידי צוות נט"ן חיאן למרכז הרפואי גליל, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה, על פי החדש, הרקע לאירוע פלילי. "ש חשיבות גדולה להגנה על שומרי הסף, מדינת ישראל חייבת לטפל בכך".

אדהם חמוד, בכיר המועצה המקומית  ג׳דיידה מכר שנורה למוות. באדיבות המשפחה
המשטרה פתחה בחקירת באירוע, על פי החדש, הרקע פלילי. אדהם חמוד/באדיבות המשפחה

אדהם חמוד בן ה-42, מהנדס המועצה המקומית ג'דיידה מכר הסמוכה לעכו, נורה הבוקר (שלישי) למוות סמוך למגרש הכדורגל בישוב. צוות נט"ן חיאן שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז רפואי גליל בנהריה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת באירוע, על פי החשד, הרקע פלילי. על פי יוזמות אברהם, אדהם הוא אזרח ישראל ה-14 לקפח את חייו בניסבות הקשוורת לאלימות, מתחילת השנה.

מאיגוד מהנדסי ואדריכלי הערים נמסר: "אנחנו בהלם מהאירוע הטרגי והקשה בו נרצח המהנדס אדהם חמוד, ושולחים תנחומינו למשפחה. אדהם היה איש מקצוע צעיר ומבטיח שתרם רבות לפיתוח והתכנון בגליל המערבי. אנו מגנים כל סוג של אלימות. יש חשיבות גדולה להגנה על שומרי הסף, לרבות נושאי התפקידים המקצועיים ברשויות המקומיות. מדינת ישראל חייבת לשים לה למטרה לטפל בנושא, ובפרט בחברה הערבית".

לפני כמה ימים, גבר כבן 42 נורה למוות ביישוב ירכא שבצפון. ההרוג, ענאן חביש, היה בעלים של חומוסיה ביישוב. לחביש היו סכסוכים לא מעטים והוא היה מאוים. בבוקר התקרית, הוא הגיע להכנות במסעדה שלו ואז נורה מטווח קצר, כשטרם נעצר חשוד במקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully