וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הכנסת נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב: "להנחיל לחמאס תבוסה מוחלטת"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 23:10

"אלו ימים קריטיים שעשויים לקבוע את גורל האזור כולו", אמר אמיר אוחנה שפתח את ביקורו המדיני בוושינגטון, "מדובר בטרור שמופעל על ידי ראש הנחש מאיראן, שמפעילה את שלוחיה במזה"ת". על המשך הלחימה בעזה אמר: "אף ישראלי לא יסכים לחזור למציאות שלפני ה-7 באוקטובר"

נתניהו נפגש עם היועץ של ארצות הברית לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן/לע"מ

יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה, פתח היום (שני) את ביקורו המדיני בוושינגטון בפגישה בבית הלבן עם ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. אוחנה שוחח עם סאליבן על המשך הלחימה ברצועת עזה וכן על איראן, שלדבריו: "מפעילה את שלוחיה נגד כוחות ארה"ב, ישראל והעולם החופשי במזרח התיכון".

"מדובר בזמן קריטי לעתיד האזור כולו", אמר יו"ר הכנסת ובירך על התמיכה האמריקנית: "אנו מעריכים את תמיכתה של ארה"ב מתחילת המלחמה ובייחוד את המאמצים שנעשים להשבתם של החטופים - בהם גם אזרחי ארה"ב. ישראל מחויבת להשבתם של כל החטופים ולהבסת חמאס" אמר.

אוחנה הבהיר: "אף ישראלי לא יסכים לחזור למציאות שלפני השבעה באוקטובר - לא ביישובי הנגב המערבי וגם לא בגבול הצפוני. המציאות הזו לא תתאפשר יותר. מה שעלינו לעשות כרגע הוא להנחיל לחמאס תבוסה מוחלטת שאיננה ניתנת לפרשנות".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בפגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, 05 בפברואר 2024. צילום: נתן ווייל, דוברות הכנסת
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בפגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, 05 בפברואר 2024/דוברות הכנסת, צילום: נתן ווייל
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בפגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, 05 בפברואר 2024. צילום: נתן ווייל, דוברות הכנסת
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בפגישתו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, 05 בפברואר 2024/דוברות הכנסת, צילום: נתן ווייל

לדבריו של אוחנה, "מדובר באותו טרור שמופעל על ידי ראש הנחש מאיראן, שמפעילה את שלוחיה נגד כוחות ארה"ב, ישראל והעולם החופשי במזרח התיכון ומסכנת גם את חופש השיט הבינלאומי. אלו ימים קריטיים שעשויים לקבוע את גורל האזור כולו. ציר הרשע 'חמאס-חיזבאללה-חות'ים' בראשות איראן חייב לחוש את עוצמת נחישותו של העולם החופשי בדמות קיר ברזל דיפלומטי וצבאי".

לאחר מכן, נפגש יו"ר הכנסת עם המזכיר לביטחון המולדת, אלחנדרו מיורקס, יחד עם משפחות החטופים גונן, מור, אלזיאדנה והנד. במפגש השתתפו גם חברי הכנסת יולי אדלשטיין, אפרת רייטן ועידן רול. מחר, ייפגש אוחנה ומשלחתו עם יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, מייק ג'ונסון, בגבעת הקפיטול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully