וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב השרון שנעצר באלימות בנמל ת"א הגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 19:38

במהלך בילוי משפחתי, נקלע התושב לוויכוח עם שוטרים שהיו באזור בעקבות חניה, וביקשו לעצרו בגין הפרעה לשוטר והפרעה לשלום הציבור. בתלונה שהגיש במח"ש נגד אחד מהשוטרים טען כי השוטר עצר אותו לשווא והפעיל נגדו אלימות בעודו אזוק. המשטרה: "מדובר בסרטון חלקי ומגמתי"

בווידאו: בגלל ויכוח על חניה: נעצר ורוסס עם גז פלפל על ידי שוטר/לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

תושב השרון שנעצר באלימות מול בני משפחתו וילדותיו הגיש היום (שני) תלונה במח"ש נגד אחד מהשוטרים ובה טען שהשוטר עצר אותו לשווא והפעיל נגדו אלימות בעודו אזוק. הגבר, בן 38, הגיע לפני כמה שבועות יחד עם אשתו, שתי בנותיו הקטנות ובני משפחה נוספים לבילוי בטיילת בנמל תל אביב. במהלך הבילוי, נקלע התושב לוויכוח עם שוטרים שהיו באזור בעקבות חניה, וביקשו לעצרו בגין הפרעה לשוטר והפרעה לשלום הציבור. "לא הייתה להם שום סיבה אפילו לעכב אותי", טען הגבר שנעצר בשיחה עם וואלה!. "לא הפרתי שום הוראה שלהם, לא התעמתתי איתם ולא קיללתי".

ובכל זאת, בתיעוד שהגיע לידי וואלה! ניתן לראות את בן ה-38 מוטח לעבר הרצפה על ידי השוטרים לעיניי בני משפחתו וילדותיו - ובעוד אחד מהם לוחץ עם ברכו על צווארו של החשוד, הם מנסים לאזוק אותו עם ידיו מאחוריי גבו. בהמשך הם אף מכוונים גז פלפל לעבר עיניו.

העצור, נטול עבר פלילי, נלקח לתחנת משטרת צפון תל אביב ולאחר שנחקר שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים ועם חבלות בגופו.

תושב רעננה נעצר באלימות לעיני משפחתו, 21 בינואר 2024. רשתות חברתיות, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תושב רעננה נעצר באלימות לעיני משפחתו, 21 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, רשתות חברתיות

"אלימות משטרתית היא רעה חולה החותרת תחת שלטון החוק", מסרה הסנגורית של החשוד, עו"ד עינת בן משה, "לא יעלה על הדעת שמשפחה נורמטיבית שיצאה לבילוי משפחתי בשבת תחווה אלימות וטראומה כה קשה על לא עוול בכפה. בכוונת מרשי לפעול בכל אמצעי חוקי על מנת להביא למיצוי הדין עם השוטרים המעורבים ולוודא שמקרים דומים לא ישנו".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בסרטון חלקי ומגמתי שאינו משקף את התמונה המלאה בנוגע לאירוע של ויכוח על שימוש בדרך בין החשוד לנהג רכב אחר, שבמהלכו הבחינו השוטרים בחשוד יורד מהרכב, לאחר שהתבקש שלא לרדת, תוך כדי שהוא מנסה להתעמת פיזית עם הנהג השני. כדי למנוע אלימות של החשוד, השוטרים חצצו בינו לבין הנהג השני, אולם החשוד החל לתקוף את השוטרים תוך כדי דחיפות ולא נשמע לקריאותיהם לחדול. בניגוד לנטען ולנוכח ההתנהגות האלימה של החשוד, הוא נעצר בידי השוטרים לאחר שהתנגד למעצר, ומאחר יותר אף המשיך להשתולל ולהתלהם בתחנת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully