וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהמתנחלים שהושפע מהסנקציות האמריקניות: "שמח להיות ברשימה השחורה של ארה"ב"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 18:08

דוד חי חסדאי, אחד מן ארבעת המתיישבים שנכללו ברשימת הסנקציות האמריקאיות, הגיב להחלטה בראיון לוואלה! ואמר כי "שיהיה ברור לביידן שאני ימשיך בפעילות שלי למען עם ישראל". על הקפאת חשבון הבנק: "מקווה שיתקנו את העוול וישחררו לי את כספי"

בווידאו: מתנחלים תוקפים פעילי שמאל/צילום: יש דין

דוד חי חסדאי, אחד מן ארבעת המתיישבים שנכללו ברשימת הסנקציות האמריקאיות מגיב להחלטה על הקפאת חשבון הבנק האישי שלו בראיון לוואלה!: "אני שמח להיות ברשימה השחורה של ארה"ב, כנראה שהם מזהים משהו אמיתי במה שאני מייצג".

חסדאי, לו נחסמה הגישה לכל פעילות פיננסית הקשורה בארצות הברית, לא נראה מתרגש מהאירוע, ושמר על גישתו לפיה הוא משתדל להביא לעולם את הקול היהודי השורשי. "בדיוק בתקופה הזו שהרבה אנשים עיניהם תלויות בארה"ב ומרגישים שהחיים שלנו תלוים בהם ובתמיכתם, ראוי להשמיע את קולנו היהודים שעיניהם תלויות רק אל מנהל העולם האמיתי - הקב"ה ושרק הוא שיציל אותנו וייסיע לנו מול האויבים של עם ישראל".

מתנחלים תוקפים פעילי שמאל, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ללא, רויטרס, עיבוד תמונה
מתנחלים תוקפים פעילי שמאל, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן/עיבוד תמונה, ללא, רויטרס

ההגבלות לא מנעו מחסדאי למסור מסר ישיר לנשיא ארצות הברית - לפיה הוא לא יעצור את פעילותו. "שיהיה ברור לביידן שאני ימשיך בפעילות שלי למען עם ישראל וארץ ישראל, כי עם ישראל חי והוא חזר לארצו הבלעדית רק שלו".

לגבי ההגבלה על כניסה לארצות הברית, אמר חסדאי כי לפי אמונתו הוא לא יכול לעזוב את ישראל בכל מקרה. "בסוגריים אני רק רוצה לעדכן את ביידן שהתורה שלנו אוסרת עלינו לצאת מהארץ הקדושה אל ארץ טמאה ולכן אני שמח שהוא עוזר לי לקיים את התורה".

על הקפאת חשבון הבנק, ביקר פעיל ההתיישבות את התנהלות הבכירים הישראלים, בראשם בנק לאומי, שחסמו את גישתו לחשבון הבנק האישי. "הזוי שיש פה בארץ אנשים בעלי תפקידים שמיישרים קו עם התנהלות זדונית כנגד אנשי ארץ ישראל השלמה, מקווה שיתקנו את העוול וישחררו לי את כספי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully