וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מחבלים חוסלו, עשרות נעצרו: אוגדה 162 נלחמת בצפון ומרכז הרצועה

5.2.2024 / 17:00

כוחות אוגדה 162 פועלים בצורה חדשה בעיר עזה, כשהרעיון המוביל את האוגדה הוא פשיטה על תא שטח באופן יסודי. בתיעוד שפרסם צה"ל נראים הכוחות מטהרים בניינים, כשהשיטה מוכיחה את עצמה בשטח. מפקד האוגדה תא"ל איציק כהן: "הכוחות מונעים מחמאס לשקם את יכולותיו"

בווידאו: מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן ולוחמיו בלב בעיר עזה 05.02.24/דוצ

כוחות אוגדה 162 החלו בשבוע שעבר לפעול בצורה מעמיקה במרכז וצפון העיר עזה לצד אזור "שאטי". במהלך פעילותם, חיסלו מאות מחבלים לצד מעצר של מאות, כשהרעיון המוביל את האוגדה הוא פשיטה על תא שטח נבחר באופן יסודי. בתיעוד שפרסם צה"ל היום (שני), נראים כוחות הלחימה מטהרים מבנים כשהם מיישמים את דרך הפעולה החדשה של מפקד האוגדה, תת אלוף איציק כהן.

מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן ולוחמיו בלב בעיר עזה. דובר צה"ל
מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן ולוחמיו בלב בעיר עזה/דובר צה"ל
מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן ולוחמיו בלב בעיר עזה. דובר צה"ל
מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן ולוחמיו בלב בעיר עזה/דובר צה"ל

מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, הרחיב על הפעילות של האוגדה והשיטה החדשה לפעולה באזורים כיום. "אוגדה 162 שנלחמת מעל 100 יום בעזה, מגבירה את קצב המבצעים והלחץ על חמאס שנשאר במרחב", אמר כהן. "האוגדה נמצאת כעת בעיצומו של מבצע במרחב שאטי, אל מול יעדים אסטרטגיים של חמאס מעל ומתחת לקרקע. מדובר במרחב שעל מנת להגיע אליו בתחילת התמרון נדרשו מאיתנו שלוש אוגדות, ולקחו לנו שלושה ימים עד שהגענו אליו. כעת, נדרשו שני צוותי קרב, שהגיעו לאותו המרחב תוך שעה וחצי".

תת אלוף כהן סיכם את הפעילות ומטרתו החדשה - להמשיך לעצור את חידוש פעילות חמאס באזור. "הכוחות תחת האוגדה מונעים מחמאס לשקם את יכולותיו, מחסלים מאות מחבלים ועוצרים עשרות מחבלים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully