וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריג בין אמסלם לגוטליב בישיבת הליכוד: "מריחים את הוודקה ששתית עד כאן"

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 19:28

הוויכוח הקולני בין ח"כ טלי גוטליב לשר דודי אמסלם התפתח לאחר שזה העיר לה שהיא לא מאפשרת לחברי הסיעה לדבר. גוטליב השיבה בזעם: "אל תפנה אלי" וטענה כי השר מריח ממשקה אלכוהולי. אז, ניגש אליה אמסלם כדי שתריח את פיו. העימות נמשך במהלך המליאה: "עושה נזק לליכוד"

בווידאו: "סערת הוודקה": עימות מביש בין גוטליב לאמסלם/ערוץ הכנסת

במהלך ישיבת סיעת הליכוד היום (שני) התפתח ויכוח קולני בין השר דודי אמסלם לח"כ טלי גוטליב - זאת לאחר שאמסלם העיר לה: "תפסיקי להפריע לאנשים - את לא נותנת לאף אחד לדבר". ח"כ גוטליב הגיבה לדבריו בזעם: "אל תפנה אליי. מריחים את הוודקה שאתה שותה עד כאן".

לפי שני נוכחים בישיבה, בשלב זה השר אמסלם ניגש אליה וביקש ממנה להריח את פיו תוך כדי שסינן: "לא הייתה בליכוד חברת כנסת כזאת מעולם". גוטליב לא נותרה חייבת והשיבה: "אני לא מקבלת הוראות ממך. אל תאיים עליי".

העימות בין גוטליב לאמסלם לא נגמר בישיבת הסיעה, ונמשך מאוחר יותר גם במליאה: "שר בישראל, דודי אמסלם, במיזוגניות שאין לתפוס, צועק עליי שהוא יעיף אותי מהמפלגה ושאני אסתום ואשתוק", אמרה ח"כ גוטליב.

טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023/ראובן קסטרו

השר אמסלם הסביר כשעלה לדוכן: "הליכוד מפלגה דמוקרטית וכל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה. רק צריך דרך ארץ. הגברת גוטליב כרגיל לא נותנת לאף אחד לדבר, צורחת וממציאה. לכן אמרתי לה שתיתן לנהל דיון. ולא? שתצא החוצה".

אמסלם התייחס לדבריה החריגים של גוטליב: "אתם מכירים את הגברת, אתם גם יודעים מה היא אמרה על אנשים במערכת הביטחון. היא מביאה לליכוד בהתנהגות שלה הרבה נזק ושיח לא נכון שמפריע לכל חברי הסיעה. לא מרגיש צורך לדבר איתה או לפנות אליה. שתעשה קצת חשבון נפש עם עצמה".

"הגדילה לעשות ופתאום אמרה לי שהיא מריחה את הוודקה מהפה שלי. בחיים שלי לא שתיתי וודקה, היום שתיתי רק אספרסו ונס קפה. תבינו באיזו רמה היא צורחת ליד כולם. תגידו לי אתם איך זה שבעוד חוצפתה היא מדברת על מיזוגיניה? אמרתי לה בואי תריחי. אתה מבין עם מי יש לי עסק?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דודי אמסלם, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
דודי אמסלם, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023/ראובן קסטרו

השר אופיר אקוניס התייחס לאירוע: "אני חבר ליכוד משחר נעוריי, התפקדתי לליכוד כשראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, עמד בראשה. גם בהפסדים הצורבים ביותר דבקתי בדרך הליכוד. התנועה, שראשיתה סמוך לתחילת הציונות היא אבן יסוד של תפיסות עולם. הסגנון בישיבות הסיעה אינן משקפות בשום צורה את דרך הליכוד. הן פוגעות בתנועה ומוציאות שם רע לה ולמערכת הפוליטית בכללותה. לליכוד תפקיד היסטורי בהנהגת המדינה, גם החולקים על דרכנו יסכימו. כך אי אפשר להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully