וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים אישרו: גירוש משפחות מחבלים, מאסר על הכחשת ה-7 באוקטובר ותגמול לזק"א

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 22:05

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה שלוש הצעות חוק שיזמו אלמוג כהן, עודד פורר ומשה פסל. בהן גירוש משפחות מחבלים, הכחשת הטבח ב-7 באוקטובר ותגמול למתנדבי זק"א. ההצעות יעלו לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת השבוע

בווידאו: הממשלה אישרה את תקציב המדינה לשנת 2024 15.01.2024/וידאו (עלה לשרת): עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום (ראשון) שורת של הצעות חוק בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, שיעלו לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב, ובהן ההצעה של ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), לגירוש משפחות מחבלים. לפי ההצעה, בני המשפחה יגורשו אם נודע שידעו מראש על תוכניתו לבצע מעשה טרור, הביעו תמיכה או הזדהות ופרסמו דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה הטרור.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "בגירוש בני המשפחה הגרעינית אין כל ספק שתושלם חבילת הרתעה שתרתיע מחבלים וכן תגרום לבני משפחות המחבלים למנוע מילדיהם לבצע פיגוע זה. גירוש יציל במבט צופה פני עתיד את חייהם של אזרחי ישראל".

חברי הקואליציה במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על ביטול חוק עילת הסבירות 24 ביולי 2023. פלאש 90 יונתן זינדל, אתר רשמי
חברי הקואליציה במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על ביטול חוק עילת הסבירות 24 ביולי 2023/אתר רשמי, פלאש 90 יונתן זינדל

הצעת חוק נוספת שאושרה היא של יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, שאוסרת על הכחשת טבח ה-7 באוקטובר. לפי ההצעה, כל מי שיפרסם, בכתב או בעל פה, דברים המכחישים את הטבח או ממעיטים את ממדיהם או יפרסם שבח, אהדה או הזדהות למעשים שנעשו בידי חמאס באירועי ה-7 באוקטובר ובהמשך להם - דינו מאסר חמש שנים. בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב: "הכחשת הטבח מהווה ניסיון לשכתב את ההיסטוריה כבר בשלב זה, בניסיון להסתיר, למזער ולהקל בפשעים שבוצעו כנגד העם היהודי ומדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

גם הצעתו של ח"כ משה פסל מהליכוד, לפיה יינתן תגמול כספי למתנדבי זק"א שהתנדבו לפעילות בארגון במהלך מלחמת "חרבות ברזל" אושרה על ידי השרים. "אין ספק שהמתנדבים לקחו חלק משמעותי ועשו עבודה קשה הן במובן הפיזי והן במובן הנפשי וזאת על מנת לאפשר למשפחות הנרצחים להביאם לקבורה. הם לוקחים חלק משמעותי מאוד בעבודת הקודש למען עם ישראל ועובדים יחד עם צה"ל כך שמן הראוי שיזכו לתגמול על עבודתם החשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully