וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרדוף אותך עד יומך האחרון": שני גברים הואשמו שהטרידו את הדס קליין

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 19:39

כתבי אישום הוגשו נגד מאיר דעבול, בן ה-55 מרמת גן, ופנחס גריבי, בן ה-66 תושב באר שבע, על ציוצים שפרסמו נגד עדת התביעה בתיק 1000 המתנהל נגד ראש הממשלה נתניהו. "נוכלת ושקרנית, את חושבת שנשאיר אותך פה אחרי מה שעשית?"

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

כתבי אישום הוגשו היום (ראשון) נגד מאיר דעבול מרמת גן ופנחס גריבי מבאר שבע בגין הטרדת העוזרת האישית לשעבר של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הדס קליין - לאחר שזו העידה בתיק 1000 המתנהל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גריבי בן ה-66 מואשם במסכת פרסומים מטרידים שפרסם בטוויטר (כיום X) נגד קליין, שהחלו ביולי 2022, עם תחילת עדותה במשפט נתניהו. אז, צייץ גריבי על קליין: "נוכלת שקרנית אוכלת חינם. האם קיבלת בתור עובדת מתנה ממילצ'ן וכמה מתנות קיבלת? מושחתת נוכלת רמאית עוכרת ישראל שקרנית תת רמה".

"הדס קליין המכשפה העוכרת ישראל את נוכלת רמאית עוכרת ישראל שקרנית אוכלת חינם וילה בעשר מיליון שקל, מאיפה הכסף נערת ליווי, שכבה עם חצי עולם טרוריסטית", שב גריבי לצייץ כמה ימים לאחר מכן. "את מכשפה פח אשפה אפס אפסים תת רמה נוכלת רמאית שקרנית נוכלת חולת נפש חייבת אשפוז פסיכיאטרי עוד היום".

כשנה לאחר מכן, ביוני דאשתקד, גריבי, על פי האישום, המשיך לרדוף אחר קליין: "הדס קליין הכלבה של השמאל הקיצוני כלבה מסריחה הנוכלת השקרנית הזבל שבזבל מושחתת נוכלת", כתב בטוויטר.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

בדצמבר 2022, קליין הודיעה שהגישה תביעת הוצאת דיבה נגד העיתונאי אלי ציפורי בפוסט ברשתות החברתיות. את הפוסט שיתפה בתה של קליין בטוויטר, ומאיר דעבול בן ה-55 מואשם שהגיב לה: "תיחנקי את ואמא שלך ביחד אז יהיה שקט. נרדוף אותה עד שתלך לעולמה במהרה בימינו הנוכלת".

כ-8 חודשים לאחר מכן, כך על פי האישום נגדו, צייץ דעבול שני ציוצים בתגובה לציוץ של קליין על מכתב התראה לפני תביעה שהוציאה. בראשון כתב: "מה את חושבת שנשאיר אותך פה אחרי מה שעשית? מיקרונזיה גדולה עלייך. תחפשי אבן גדולה להתחבא אבל נרדוף אותך עד יומך האחרון", ובשני הוסיף: "תגידי לו שלעבוד אצל מילצ'ן יותר רווחי מלהיות יצאנית. יושבים על קופת מזומנים בלי הגבלה וביקורת. ותמיד אפשר להפיל חוסרים על ביבי".

גריבי ודעבול מצטרפים לשבעה נאשמים נוספים שהטרידו את קליין ואת יועצו של נתניהו לשעבר ועד המדינה בתיקי האלפים, ניר חפץ, בעקבות מעורבותם במשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש ממשלה על ספסל הנאשמים: נפתח משפטו של בנימין נתניהו 

נתניהו על ספסל הנאשמים: "קראתי והבנתי את כתב האישום"

נתניהו בפתח משפטו: "גורמים בפרקליטות תופרים לי תיקים"

24.5.20. -, אתר רשמי
ראש ממשלה על ספסל הנאשמים: נפתח משפטו של בנימין נתניהו נתניהו על ספסל הנאשמים: "קראתי והבנתי את כתב האישום" נתניהו בפתח משפטו: "גורמים בפרקליטות תופרים לי תיקים" 24.5.20/אתר רשמי, -

בדצמבר, הוגש כתב אישום נגד שני אנשי התקשורת אלי ציפורי ואבי וייס בגין הטרדתה של עדת המפתח בתיק 1000 הדס קליין, עבירה שהעונש בצידה הוא מאסר עד שלוש שנים.

יומיים לאחר תחילת עדותה של קליין, ציפורי ווייס שיתפו ברשתות החברתיות את כתובתה ותמונת הבית שבו קליין מתגוררת בהרצליה בתוספת הכיתוב הבא: "תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא "נושאת בעול המשפחתי" ו"היתה בסיכון 3 לפיטורים" מתגוררת בוילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב.2013- בעדותה סיפרה על שיפוצים שעשתה ואירוח של מיליארדרים כמו פאקר ומילצ'ן. תודה לאבי וייס".

בעקבות הפרסום קליין הוטרדה וקיבלה מאות איומים ופניות אל הטלפון האישי שלה, מה שהוביל אותה להגיש תלונה במשטרה שבעקבותיה ציפורי ווייס נחקרו ולבסוף הוחלט להגיש נגדם כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully