וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הכלכלה: החברה למשקאות תבטל את העלאת המחירים המתוכננת

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 20:20

השר נפגש עם מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות והודיע שתבטל את העלאת המחירים המתוכננת. החברה מחזיקה בבעלותה את מרב מותגי המשקאות. מהחברה נמסר: "על פי חוק, החברה מנועה מלהתייחס בתקשורת לתוכניותיה לגבי מחירי המוצרים שלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת נפגשו עם בעלי מפעלים ותעשיינים מהצפון במפעל ״תנובה גליל״/עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

שר הכלכלה, ניר ברקת, נפגש היום (ראשון) עם מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים ניר לוינגר, וסיכם איתו שהחברה תבטל את העלאת המחירים המתוכננת של מוצריה. החברה למשקאות קלים מחזיקה במותגים: קוקה קולה, ספרייט, פיוז טי, פריגת, פאנטה, קינלי, סודה, נביעות, קרלסברג, טובורג, טרה, משק צוריאל ויקב תבור.

ניר ברקת. יונתן זינדל, פלאש 90
ניר ברקת/פלאש 90, יונתן זינדל

שר הכלכלה ניר ברקת אמר לאחר שהושג ההסכם: "סיכמתי עם מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים ניר לוינגר כי החברה תבטל את עליות המחירים של מוצריה שתוכננה להתבצע בימים הקרובים. אני מצפה מיתר חברות המזון הגדולות לנהוג באותו אופן. בתקופת מלחמה בה הציבור הישראלי נאנק תחת הנטל המלחמתי והכלכלי - מצופה מהחברות הגדולות שהתעשרו מהציבור לא לעשוק אותו. מי שינסה לעשוק את הציבור יגלה שאנחנו נילחם בו מלחמת חורמה".

מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים נמסר: "על פי חוק החברה מנועה מלהתייחס בתקשורת לתוכניותיה לגבי מחירי המוצרים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully