וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר יד לבנים על סגירת אתר גבעת התחמושת: "קורא לרה"מ להתערב"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 14:15

הקיצוץ המסתמן בתקציב עלול לגרום לסגירת אתר ההנצחה שמהווה מוקד חינוכי חשוב, ומקום מפגש למשפחות שכולות. יושב הראש אלי בן שם, מגנה את סגירת האתר בחריפות "ישראל איבדה רבים מבניה ובנותיה בקרבות עזים, אסור לפגוע בסמל לגבורה ישראלית"

53 שנה לשחרור העיר ירושלים: העצרת המרכזית מרחבת גבעת התחמושת/צילום: לע"מ, עריכה: עמית שמחה

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים מגנה את הכוונה לקצץ בתקציב אתר ההנצחה גבעת התחמושת מה שיוביל לסגירתו, "דווקא בשנה קשה זו, בה ישראל איבדה רבים מבניה ובנותיה בקרבות עזים, אסור לפגוע באתר המהווה סמל מובהק לגבורה ישראלית", אמר.

האתר הלאומי גבעת התחמושת נמצא כעת בסכנת סגירה. הקיצוץ המסתמן בתקציב לשנה הקרובה עלול לגרור את פיטוריהם של העובדים החיוניים לאתר, אך במקרה הסביר יותר - יוביל לסגירתו. יו"ר יד ושם מציין כי סגירת האתר תפגע קשות במשפחות השכולות עבורן גבעת התחמושת היא מקום מפגש חשוב, וגלעד להנצחת יקיריהם.

אתר גבעת התחמושת. Yonatan Sindel, פלאש 90
סגירת האתר תפגע קשות במשפחות השכולות עבורן גבעת התחמושת היא מקום מפגש חשוב, וגלעד להנצחת יקיריהם. אתר גבעת התחמושת/פלאש 90, Yonatan Sindel

"אני קורא לראש הממשלה להתערב באופן אישי ולמנוע את סגירת האתר", אמר. "גבעת התחמושת אינה רק אתר הנצחה, אלא גם מוקד חינוכי חשוב בו בני נוער מכל רחבי הארץ לומדים על מורשת הלחימה וההקרבה של הדור הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully