וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בעל חומוסיה נורה למוות במסעדה שלו שבצפון

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 10:58

ההרוג, ענאן חביש הגיע מוקדם להכנות במסעדה שלו ואז נורה מטווח קצר, כשטרם נעצר חשוד במקרה. לחביש היו סכסוכים לא מעטים והוא היה מאוים. "שוטרי תחנת גליל מערבי כבר הוזעקו לזירה ופתחו בחקירה", נמסר מהמשטרה. מד"א: "הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

גבר נורה למוות בכביש 6 סמוך למחלף באקה ג'ת/יואב איתיאל

גבר כבן 42 נורה למוות הבוקר (שבת) ביישוב ירכא שבצפון. ההרוג, ענאן חביש, היה בעלים של חומוסיה ביישוב. לחביש היו סכסוכים לא מעטים והוא היה מאוים. מוקדם הבוקר הוא הגיע להכנות במסעדה שלו ואז נורה מטווח קצר, כשטרם נעצר חשוד במקרה.

המשטרה דיווחה כי היא פתחה בחקירת המקרה בחשד לרצח, כששוטרי תחנת גליל מערבי הוזעקו למקום האירוע והחלו בסריקות באזור. חובש רפואת חירום במד"א חטיב שאחדה סיפר שהגיע לזירה, הייתה הקהלות רבה והגבר היה כבר ללא סימני חיים. "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו אל הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו", סיפר. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

חשד לרצח בחומוסיה בירכא. 3 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המשטרה דיווחה כי היא פתחה בחקירת המקרה. זירת הרצח ביישוב ירכא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כבר לפני שנה פנה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למפכ"ל המשטרה, והנחה לתגבר את הכוחות בירכא. עוד הורה בן גביר למשטרה להגביר את המאמצים לעצור את חוליית הפשע המטילה אימה על הציבור בירכא, כשהוא סבור כי מדובר באירועים חמורים שיש לטפלם באופן מיידי. הדברים התפרסמו לאחר שראש המועצה המקומית ירכא, והיב חביש, פנה לשר בבקשה לטפל באירועי הפשיעה שהתגברו בישוב.

ביממה האחרונה נקבע מותם של ארבעה אנשים מהחברה הערבית. במרכז הרפואי לגליל נקבע לפנות בוקר מותו של עדנאן שחאדה בן 50 מדיר חנא. הוא הובא במצב קשה לביה"ח לפני כשבועיים לאחר שנפצע מירי מטווח קצר באטליז בכפר, על רקע סכסוך מתמשך בין משפחות.

הרצח האחרון בחברה הערבית אירע אתמול, כשחאלד אבו ג'ודה, שהיה מוכר למשטרה כראש ארגון פשיעה מקומי, חוסל בכביש 6 סמוך למחלף באקה ג'ת. במהלך האירוע רכב נצמד לרכבו, כשמהמושב האחורי נפתחה דלת ובוצע ירי, שממנו הוא נהרג. נסיונות החייאה לא צלחו ומותו נקבע בזירה. זמן קצר לאחר מכן לא הרחק מהזירה התגלה רכב עולה באש, כשעל פי החשד הראשוני זהו רכב המתנקשים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ההרוג ענאן חביש, 3 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההרוג ענאן חביש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מפקד מחוז החוף ניצב דני לוי בזירת הרצח ירכא, 3 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, בזירת הרצח/דוברות משטרת ישראל

חיסול דרמטי נוסף בעולם התחתון בוצע השבוע בעולם התחתון, כשראמז עודה, מספר 2 של עודה קוטייר וגם אחיינו נורה למוות סמוך לשכם. ראמז כבן ה-20 נורה היום למוות בלובי מלון בו שהה בעיירה בית וזן מערבית לשכם לעיני אורחי המלון. המשטרה הפלסטינית פתחה בחקירת המקרה ועדכנה את משטרת ישראל.

בעקבות הדיווחים על הרצח, ארגון יוזמות אברהם עדכן כי 13 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 10 קורבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully