וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל שנערך לירי RPG חוסל על ידי לוחמי אגוז | תיעוד

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 16:59

לוחמי הקומנדו נתקלים בחוליות מחבלים בשטח בנוי במערב חאן יונס ומחסלים אותם מטווח קצר. מחבל שהתכונן יחד עם חבריו לירי RPG על לוחמי יחידת מגלן חוסל, ותיעוד ההכנות התגלה במצלמת הגוף שלו. לוחמים גילו מתחם של חמאס במסגד, ואיתרו בו פיר מנהרה ומצבורים של אמל"ח

תיעוד ממצלמת הגוף של מחבל חמאס דקות לפני חיסלו על ידי לוחמי עוצבת הקומנדו/דובר צה"ל

עוצבת הקומנדו ממשיכה להעמיק את השליטה במערב חאן יונס, בשטח בנוי המהווה מעוז טרור של חמאס. במרחב ממוקמים מתחמי לחימה הכוללים עמדות צלפים, עמדות תצפית ומסגדים המשמשים לפעולות טרור.

הכוחות נתקלים בחוליות מחבלים רבות ומחסלים אותם מטווח קצר. במהלך השבוע, לוחמי יחידת מגלן נתקלו בשלושה מחבלים שהיו חמושים ברובי קלצ'ניקוב ובמטולי RPG וחיסלו אותם בירי. לאחר החיסול, אותרה מצלמת גוף שהייתה ברשות המחבלים.

תיעוד פעילות כוחות צה"ל בחאן יונס/דובר צה"ל
כוחות צה"ל ברצועת עזה, 2 בפברואר 2024. דובר צה"ל
תיעוד פעילות צה"ל בחאן יונס/דובר צה"ל

בנוסף, בימים האחרונים פשטו לוחמי מגלן על מתחם צבאי של חמאס, הממוקם בתוך מסגד, ואיתרו בו פיר מנהרה. סמוך למסגד אותרו מצבורי אמצעי לחימה, נשקים, תיקי לאו וקשרים טקטיים. כמו כן, הלוחמים פשטו על מבנה שבו אותרה מעבדה לייצור מטעני חבלה שכללה חומרי נפץ, מערכות ומכשירי הפעלה למטענים.

לוחמי יחידת אגוז חיסלו מחבל שנערך לבצע ירי RPG על הכוחות. כמה דקות לאחר מכן, הגיעו חמישה מחבלים נוספים במטרה לבצע ירי RPG וחוסלו על ידי הלוחמים בירי מטווח קרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully