וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחיפה: ראש העיר המיתולוגי חוזר? יונה יהב מוביל במירוץ לבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 10:22

על פי הסקר שנערך בקרב תושבי העיר, יהב מוביל בבטחה עם 33% מהקולות - ועשוי לזכות כבר בסבב הראשון. אחריו דויד עציוני עם 14% מהקולות וראש העיר המכהנת, עינת קליש רותם, שזוכה ל-5% בלבד. עם זאת - 23% טרם גיבשו את דעתם, כך שהקרב על הקול החיפאי בעיצומו

הזירה המקומית עם יונה יהב ראש העיר חיפה לשעבר ומועמד לראשות העיר/צילום: אולפן וואלה!

סקר שנערך בקרב תושבי העיר חיפה לקראת הבחירות המקומיות לראשות העיר ומתפרסם היום (שישי) מציג כי יונה יהב - ראש העיר לשעבר בין השנים 2005-2018, מוביל במירוץ בפער משמעותי ממתחריו, עם 33% מהקולות. משמעות הדבר, על פי תוצאות הסקר שנערך בקרב 512 תושבי העיר, היא שיהב יוכל לזכות כבר בסבב הראשון, שנקבע להיערך ב-27 לפברואר - ללא צורך לערוך סבב נוסף.

אחרי יהב, שהתחזק ביחס לסקר שעבר, עומד דויד עציוני, עם 14% מהקולות. עינת קליש רותם, ראש העיר המכנהת, זוכה ל-5% מהקולות בלבד. עם זאת, 23% מהנשאלים מתכוונים להצביע אך טרם גיבשו החלטה למי יצביעו בבחירות - כך שהקרב על הקול החיפאי עודנו בשיאו.

יונה יהב: "אני ערוך ומוכן להשיב את התקווה לעירנו האהובה". צילום: אלעד מלכה, אתר רשמי
יונה יהב: "אני ערוך ומוכן להשיב את התקווה לעירנו האהובה"/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה
עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה, אתר רשמי
עינת קליש רותם, ראש עיריית חיפה/אתר רשמי, ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

תוצאות הסקר המלאות

יונה יהב - 33%

דוד עציוני - 14%

יעקב בורובסקי - 7%

עינת קליש רותם - 5%

אביהו האן - 4%

שרית גולן - 4%

צביקה ברבי - 3%

יוסי שלום - 1%

אברהים גטאס - 0.5%

יצחק בלס - 0.5%

טרם החליטו למי יצביעו - 23%

לא מתכוונים להצביע - 5%

את הסקר הזמין מטה יונה יהב באמצעות פרו אסטרטגיה, ערך אותו פרופ' יצחק כ"ץ מחברת מאגר מוחות, הוא בוצע 30.1-1.2/24, במשולב בטלפון ובאינטרנט, בקרב 512 תושבי חיפה בני 17 ומעלה. גודל הטעות הסטטיסטית 4.4% ברמת ביטחון של 95%.

סקר שערך המועמד יעקב בורובסקי אותו בחר לפרסם לאחר שהתפרסם הסקר של יונה יהב, מצביע על יהב כמועמד מוביל, אם כי בפער קטן יותר. ע"פ הסקר, בשיקלול הקולות בסקר הזה יונה יהב עם 29% מהקולות, בורובסקי עם 23%, עציוני 16% וקליש 8%. מסקר זה עולה כי 7% אומרים שלוא היו הבחירות נערכות במועד שנשאלו הם היו מצביעים למועמד אחר ורק 17% מתלבטים עדיין.

המדגם נערך עבור יעקב בורובסקי על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות דיירקט פולס בע"מ בתאריכים 28-31 בינואר 2024, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 761 נדגמים בוגרים בני 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של תושבי חיפה. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.0% ± בהסתברות של 95%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully