וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ מקומי מדווח: העבר הבעייתי של בן הדיפלומט הישראלי במיאמי שהואשם שדרס שוטר

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 12:43

אברהם גיל הואשם שדרס שוטר משום שהוא "שונא להמתין בפקקים" - אבל כעת מסתבר שזו רק האחרונה בשורה של היתקלויות עם רשויות החוק בכביש. בינואר, נמלט משוטרי תנועה במהלך מרדף. חודש לפני כן, הם חשפו על אופנועו לוחית רישוי נסתרת - עם המסר המתריס: "רדפו אחריי"

בווידאו: תיעוד בריחתו של אברהם גיל לאחר שדרס שוטר במיאמי/צילום: משטרת מיאמי שורס

אברהם גיל, בנו של קונסול ישראל במיאמי שהואשם שדרס במכוון שוטר בפלורידה משום שהוא "שונא להמתין בפקקים", היה מעורב בשורה של היתקלויות עם שוטרי תנועה לאורך החודשים האחרונים - כך דיווח אמש (חמישי) כלי תקשורת מקומית.

"חדשות 10" בפלורידה חשפה כי באמצע ינואר, שוטרים דיווחו שגיל נמלט מהם לאחר מרדף וכי היה מעורב בתקרית נוספת חודש לפני כן. אז, שוטרים שעצרו אותו אז שמעו ממנו כי אביו דיפלומט ישראלי, ומצאו שלוחיות הרישוי של האופנוע שברשותו מתהפכת וחושפת לוחית נסתרת שעליה כתוב "פליז צ'ייס" ("בבקשה תרדוף") הם אומרים כי הוא הפך אותה כדי לכסות על הלוחית הרשמית של האופנוע וכי היא תועדה במרדף בינואר.

גיל בן ה-19, בנו של הקונסול אלי גיל, נעצר ביום שלישי ליד חופי מיאמי, אחרי שלטענת המשטרה סירב לעצור לבדיקת תנועה של שוטר והמשיך לרכוב על אופנועו "מתוך כוונה לדרוס אותו". לפי דיווחים מקומיים, השוטר נפצע ברגלו, אך הצליח להוריד את גיל מהאופנוע שלו והפיל אותו לקרקע.

אברהם גיל, בנו של הקונסול במיאמי, אחרי מעצרו, ינואר 2024. Local 10, צילום מסך
אברהם גיל, בנו של הקונסול במיאמי, אחרי מעצרו, ינואר 2024/צילום מסך, Local 10

לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, גיל הואשם בתקיפה חמורה של שוטר ובהתנגדות לשוטר באלימות. עורכי דינו של הנער טוענים כי יש לבטל את סעיפי האישומים נגדו בשל חסינות דיפלומטית של אביו. עם זאת, לא בטוח שבית המשפט יקבל את הטיעון הזה, משום שהתקנות הנוגעות לחסינות של אנשי נציגות זרים לא בהכרח תקפות לדיפלומטים מדרג זוטר כמו קונסולים. במענה לשאלה דובר הסטייט דיפרטמנט מסר לוואלה ולגורמי תקשורת אחרים כי:"משרד החוץ האמריקאי מכיר את המקרה הזה. אנחנו יכולים לאשר כי כבנו של נציג קונסולרי, האדם המדובר לא זכאי לחסינות או פלילית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מעצרו של אברהם גיל שדרס שוטר במיאמי. משטרת מיאמי שורס, אתר רשמי
מעצרו של אברהם גיל שדרס שוטר במיאמי/אתר רשמי, משטרת מיאמי שורס

לאחר מעצרו, הנער - שכבר הסתבך עם רשויות אכיפת החוק בשבועות האחרונים בשל עבירות תנועה דומות - תועד ממרר בבכי בתמונת המעצר שלו. עם זאת, לפי ניו יורק פוסט, הוא לא הפגין שום רגש במהלך הופעתו הראשונה בבית המשפט. הדיון בעניינו נקבע ל-26 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully