וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעולם התחתון: מספר 2 של עודה קוטייר חוסל ליד שכם

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 23:46

ראמז עודה, אחיינו של קוטייר כבן 20, נורה למוות בלובי של מלון בעיירה בית וזן. על פי עדויות, הוא נפגע לעיניי האורחים במלון. קוטייר עצמו טרם עודכן על החיסול. במשטרת ישראל עודכנו על האירוע ופתחו בחקירה

בווידאו: "אנשים ייפגעו, רכבים יישרפו": האיומים של ראש ארגון הפשע על סוהר שב"ס/ניב אהרונסון

ראמז עודה, אחיינו של העבריין קוטייר עודה, נורה היום (חמישי) למוות סמוך לשכם, אדם נוסף נפצע. ראמז כבן ה-20 נורה היום למוות בלובי מלון בו שהה בעיירה בית וזן מערבית לשכם לעיני אורחי המלון. המשטרה הפלסטינית פתחה בחקירת המקרה ועדכנה את משטרת ישראל.

למרות גילו הצעיר, רמאז היה מאוד קרוב לקוטייר ונחשב למספר 2 בארגון הפשיעה. הוא ריצה בעבר הלא רחוק מאסר ממושך בגין ביצוע עבירות ירי ואיומים. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא פלילי. דודו, קוטייר עודה, השוהה בשבוע האחרון במאסר בבידוד, טרם עודכן על חיסול.

הארכת המעצר של עודה קוטייר, בית משפט השלום בראשון לציון, 30 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
מספר 2 בארגון חוסל בשכם. קוטייר עודה/ניב אהרונסון

קוטייר עודה הוא ראש ארגון פשע שפועל באזור המשולש ובעיקר בקרב המזגר הערבי. ארגון הפשיעה אותו הקים יחד עם אחיו עוסק בסחר בסמים, סחיטה, גביית דמי חסות ומתן הלוואות בשוק האפור, תוך הפעלת אלימות קשה. בימים אלו, קוטייר מרצה את השנה השניה מתוך 18 שנות מאסר שנגזרו עליו בגין סיוע לרצח אביחי וקנין, ועבירות אלימות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully