וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מעריב: גנץ נחלש, נתניהו מתחזק על חשבונו ולפיד בשפל של השנה האחרונה

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 12:37

רק 28% מהמשתתפים בסקר מעדיפים את הרכב הקואליציה הנוכחי. האופוזיציה יורדת ל-69 מנדטים וגנץ מאבד תמיכה לראשות הממשלה. כמחצית מהישראלים מעוניינים בבחירות בזמן הפסקת אש וישראל ביתנו ועוצמה יהודית - מתחזקות. כל הנתונים

נתניהו: הפגנות משפחות החטופים רק מחזקות את דרישות חמאס/לע"מ

45% מהישראלים מעדיפים ללכת עכשיו לבחירות אם תתרחש הפסקת אש בלחימה ברצועת עזה - כך עולה היום (שישי) מסקר מעריב. רוב התומכים בבחירות הם מצביעי יש עתיד - 80% מהם מסכימים על כך. בקרב מצביעי המחנה הממלכתי, 57% תומכים ביציאה לבחירות, וכך גם כרבע ממצביעי הליכוד.

עוד עולה מהסקר כי 28% מהמשתתפים בסקר תומכים בשמירה על הרכב הממשלה הנוכחי, ביניהם יותר ממחצית ממצביעי הליכוד. 17%, ובהם בעיקר מצביעי המחנה הממלכתי, מעדיפים ממשלת אחדות בהשתתפות יש עתיד וישראל ביתנו.

בנימין נתניהו, בני גנץ. ראובן קסטרו, יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון-פלאש 90, עיבוד תמונה
המחנה הממלכתי וגוש האופוזציה נחלשים בשני מנדטים. נתניהו וגנץ/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון-פלאש 90

על פי הסקר, מפלגת המחנה הממלכתי ירדה השבוע ל-38 מנדטים, שניים פחות מסקר שנערך לפני שבוע. הליכוד מרוויחה שני מנדטים ועולה ל-18. יש עתיד ממשיכה להיחלש ויורדת ל-12 מנדטים - שפל של השנה האחרונה. ישראל ביתנו ועוצמה יהודית מתחזקות במנדט, ויהדות התורה יורדת במנדט. בהתאם, הקואליציה מתחזקת בשני מנדטים ל-46 והאופוזיציה יורדת ל-69.

49% מהמשיבים רואים בגנץ המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה - היחלשות קלה לעומת סקר משבוע שעבר בו קיבל 51% התאמה. 32% מהנסקרים חושבים שבנימין נתניהו הוא המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה - נתון יציב בהשוואה לשבוע שעבר.


הסקר נערך עבור עיתון מעריב על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4All.co.il. הסקר נערך בין ה-31 בינואר ל-1 בפברואר 2024 וענו עליו 511 משיבים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully