וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה תומך בפתיחת חקירה פלילית נגד ח"כ גוטליב

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 12:48

לאחר תיאוריית הקשר שהפיצה חברת הכנסת מהליכוד, לפיה בן זוגה של מובילת המחאה שקמה ברסלר שיתף לכאורה פעולה עם חמאס - הפרקליט עמית איסמן תומך בפתיחת החקירה נגד גוטליב. גם ראש השב"כ פנה ליועמ"שית כדי שתורה לפתוח בחקירה - עתה ההחלטה בידיה

טלי גוטליב נגד ראש השב"כ/ערוץ כנסת

פרקליט המדינה, עמית איסמן, תומך בפתיחת חקירה פלילית נגד ח"כ טלי גוטליב - כך פורסם הבוקר (חמישי) ב"הארץ". במשרד המשפטים אישרו את הפרסום.

גוטליב הפיצה בשבועות האחרונים תיאוריית קשר לפיה בן זוגה של שקמה ברסלר - ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית שיתף פעולה לכאורה עם ארגון חמאס - דבר שהוכחש מכל וכל. בתגובה לכך ראש השב"כ, רונן בר, פנה ליועמ"שית, גלי בהרב מיארה, בבקשה שזו תורה לפתוח בחקירה נגד ח"כ גוטליב בגין חשיפת פרטיו של איש השירות.

עתה ההחלטה בנושא בידיים של היועמ"שית שתצטרך לקבלה בקרוב.

עמית איסמן | טלי גוטליב. ראובן קסטרו
איסמן וגוטליב/ראובן קסטרו

לאחר הפרסום, ראש השב"כ רונן בר הוציא בשבוע שעבר מכתב חריף נגד דבריה של חברת הכנסת טלי גוטליב. במכתב מסר בר כי גוטליב פרסמה את פרטיהם האישיים של שני עובדי שירות הביטחון, ובכך סיכנה את חייהם ואת חיי משפחותיהם, "ביטחון המדינה לא יכול לשמש כלי משחק בניסיון נואל לזכות בתשומת לב ציבורית".

בר פתח את מכתבו והציג את סיכום דבריה של גוטליב בציוץ לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "היום פרסמה חברת הכנסת פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו על ידי עובד שירות הביטחון הכללי", מסר ראש השב"כ, והבהיר כי המוסד פרסם תגובה לטענות ומסר כי הן שקריות.

"הפרסום כלל אזכור של שמו של אתר אינטרנט, בו פורסמו הטענות השקריות וכן צילומי מסך של כותרת הכתבה", נמסר במכתב, "בכתבה באתר זה פורסמו פרטיו המלאים של איש השרות לרבות שמו, מקום מגוריו, מצבו המשפחתי, שמה של בן זוגתו ופרטים ביחס לילדיהם. כמו כן פורסמו באתר פרטיו של אביו של איש השירות, גם הוא איש שירות בעברו, לרבות תמונה בה הוא מצולם יחד עם נכדתו. בשולי הכתבה נרשם: 'כתבה זו פורסמה מגורם עם חסינות פרלמנטרית'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש הממשלה בנימין נתניהו  עם ראש השב"כ רונן בר בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בשירות הביטחון הכללי, 4 באפריל 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש השב"כ רונן בר וראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בר הבהיר במכתבו כי סעיף 19 לחוק שירות הביטחון הכללי קובע כי זהותם של עובדי השירות בעבר או בהווה חסויה ופרסומה אסור, כמו גם כל פרט אישי שיש בו כדי לזהות את עובד השירות.

"מעשיה אלה של ח"כ גוטליב הינם מעשי עבירה מובהקים ועל פני הדברים הם מהווים גם עוולה אזרחית", מסר רונן בר, "אולם פנייתי מתמקדת בפגיעה בביטחון המדינה, אשר בוצעה ביודיעין ובמכוון, ובהעמדתם של שני עובדי שירות, אב שכאמור הינו גמלאי של השירות, ובנו, עובד פעיל, ובני משפחותיהם, סיכון לחייהם ולשלומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully