וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הקונסול במיאמי מואשם שדרס שוטר בכוונה: "שונא להמתין בפקקים"

1.2.2024 / 9:50

אברהם גיל בן ה-19 נעצר אחרי שפגע עם אופנוע בשוטר, שדרש ממנו לעצור לבדיקת תנועה. עורכי דינו טוענים כי הוא נהנה מחסינות דיפלומטית, אך לא בטוח שהחוק אכן תקף גם לבני משפחות של קונסולים

בווידאו: תיעוד בריחתו של אברהם גיל לאחר שדרס שוטר במיאמי/צילום: משטרת מיאמי שורס

בנו של הקונסול הישראלי במיאמי מואשם שהוא דרס במכוון שוטר בפלורידה משום שהוא "שונא להמתין בפקקים", אך עורך דינו טוען שייתכן שהאישומים נגדו יבוטלו בגלל חסינותו של אביו.

אברהם גיל בן ה-19, בנו של הקונסול אלי גיל, נעצר ביום שלישי באי לחופי מיאמי, אחרי שלטענת המשטרה סירב לעצור לבדיקת תנועה של שוטר והמשיך לרכוב על אופנוע "מתוך כוונה לדרוס אותו". לפי דיווחים מקומיים, השוטר נפצע ברגלו, אך הצליח להוריד את גיל מהאופנוע שלו והפיל אותו לקרקע.

אברהם גיל, בנו של הקונסול במיאמי, אחרי מעצרו, ינואר 2024. Local 10, צילום מסך
אברהם גיל, בנו של הקונסול במיאמי, אחרי מעצרו, ינואר 2024/צילום מסך, Local 10

לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, גיל הואשם בתקיפה חמורה של שוטר ובהתנגדות לשוטר באלימות. עורכי דינו של הנער טוענים כי יש לבטל את סעיפי האישומים נגדו בשל חסינות דיפלומטית של אביו. עם זאת, לא בטוח שבית המשפט יקבל את הטיעון הזה, משום שהתקנות הנוגעות לחסינות של אנשי נציגות זרים לא בהכרח תקפות לדיפלומטים מדרג זוטר כמו קונסולים.

מעצרו של אברהם גיל שדרס שוטר במיאמי. משטרת מיאמי שורס, אתר רשמי
אברהם גיל בעת מעצרו במיאמי/אתר רשמי, משטרת מיאמי שורס

לאחר מעצרו, הנער - שכבר הסתבך עם רשויות אכיפת החוק בשבועות האחרונים בשל עבירות תנועה דומות - תועד ממרר בבכי בתמונת המעצר שלו. עם זאת, לפי ניו יורק פוסט, הוא לא הפגין שום רגש במהלך הופעתו הראשונה בבית המשפט. הדיון בעניינו נקבע ל-26 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully