וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס התהפך בהרי יהודה, 7 פצועים במצב קל ובינוני

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 10:23

אוטובוס ובו כ-30 נוסעים התהפך בכביש 375 סמוך למבוא ביתר. הנהג נפצע באופן בינוני ונלכד בין האוטובוס לבין רכב פרטי. כוחות הצלה הגיעו לזירת התאונה וחילצו אותו. כמו כן, נפצעו עוד שישה בני אדם באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

אוטובוס התהפך בהרי יהודה. 1 בפברואר 2023. מד"א
התהפכות אוטובוס בהרי יהודה/מד"א

שבעה בני אדם נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קל בהתהפכות של אוטובוס בכביש 375, בהרי יהודה סמוך למבוא ביתר. צוותי מד"א שהגיעו למקום דיווחו על 30 נוסעים שהיו באוטובוס, יצאו עצמאית ונבדקו על ידי כוחות הרפואה. לאחר הבדיקה עלה כי שבעה מתוך הנוסעים נפצעו, אחד במצב בינוני שנזקק לחילוץ, ושישה פצועים באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת התאונה.

"הגענו מהר מאוד למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א", מסר פראמדיק מד"א ישראל כהן, "הבחנו באוטובוס הפוך על הצד. בדרך נס האוטובוס לא היה מלא בנוסעים. מהחלון האחורי יצאו נהג האוטובוס והנוסעים כשהם במצב קל. נהג הרכב הפרטי שסבל מחבלות בגפיים ובבטן פונה כשמצבו בינוני".

אוטובוס התהפך בהרי יהודה. 1 בפברואר 2023. מד"א
7 פצועים בהתהפכות אוטובוס/מד"א

כוחות כבאות והצלה מסרו כי הגיעו גם הם לזירה וחילצו את הפצוע באורח הבינוני, נהג האוטובוס, שנלכד בין האוטובוס לרכב הפרטי. צוותי הכיבוי הגיעו לזירה, שברו את שמשת האוטובוס, חילצו את נהג הלכוד והעבירו אותו לכוחות מד"א לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, ערכו צוותי הכיבוי סריקות יסודיות במקום על מנת לשלול הימצאותם של לכודים או נפגעים אחרים.

משטרת ישראל הודיעה כי החלה בחקירת נסיבות התאונה. אל זירת התאונה הגיעו כוחות משטרה, מג"ב, ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל, שבוחנים את נסיבות המקרה. הציר נחסם לתנועה עד לסיום הטיפול בזירת התאונה והטיפול בנפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully