וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחסום קרס - ומאות פלסטינים נכנסו לישראל ללא בידוק ביטחוני

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 10:36

תקלת חשמל במחסום מישור אדומים גרמה לעומס, ומאות פועלים פלסטינים נכנסו לישראל ללא בידוק ביטחוני. "בעקבות קריסת מערכת הבידוק בכניסה לאיזור התעשייה נוצר עומס של פועלים", נמסר מהמשטרה. העירייה: "זרם הנכנסים נבלם חלקית, כוחות הוזעקו למקום והחלו בבידוק פרטני"

מאות פועלים נכנסו הבוקר ללא בדיקה ביטחונית לאיזור התעשייה מישור אדומים/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כאוס שרר הבוקר (חמישי) במחסום סמוך לאזור התעשייה מישור אדומים ליד ירושלים, כשמאות פועלים פלסטינים עברו את הגבול לעבר ישראל כשתקלה במערכת החשמל באזור גרמה לעומסים רבים בבידוק הפועלים שנכנסו. סרטונים רבים ברחבי הרשת דיווחו כי המוני פלסטינים פרצו את הגדר, דבר הגרם לבהלה רבה בעיר, אך גם כשהתגלתה האמת זה לא הרגיע תושבים רבים.

"מאות פועלים נכנסו הבוקר בהמוניהם ללא בדיקה ביטחונית לאיזור התעשייה מישור אדומים לאחר תקלה במערכת החשמל במחסום לבידוק פועלים ועומסים שנוצרו בעקבות כך", נמסר מדוברות עיריית מעלה אדומים. "זרם הנכנסים נבלם חלקית וכוחות משטרת מחוז ש"י ומג"ב עוטף הוזעקו למקום והחלו בבידוק פרטני".

איזור התעשייה מישור אדומים הינו אחד מהמוקדים בהם אישרו במערכת הביטחון כניסת פועלים פלסטינים במסגרת מתווה מצומצם בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר, ולפי שעה, מתאפשר אך ורק לאיזורי תעשייה באיו"ש.

מישור אדומים 24 במרץ 2020. רוני כנפו
מחסום מישור אדומים/רוני כנפו

במשטרת ישראל הגיבו לאירוע, ומסרו כי "בהמשך לסרטון שהופץ הבוקר בו נראים פועלים פלסטינים בכניסה לאיזור התעשייה במישור אדומים, נעדכן כי בעקבות קריסת מערכת הבידוק בכניסה לאיזור התעשייה, נוצר עומס של פועלים". עוד מסרו במשטרה כי "כוחות משטרה ומג"ב הגיעו למקום ומבצעים בידוק ידני של הפועלים הנכנסים והאירוע בשליטה".

מדוברות עיריית מעלה אדומים יצאה הודעה נוספת, בה נמסר כי "הבוקר הופץ סרטון מטעה בו נראה שיש פלסטינאים שנכנסו לאזור התעשייה, מישור אדומים ללא בידוק ופורצים מחסום וערב כך נוצר הלם ובהלה ברחבי העיר". הם חזרו על הודעת המשטרה ואמרו כי "אנו מבהירים כי מדובר בעומס שנוצר עקב תקלה בחשמל בטרמינל הבידוק, כל מי שנכנס למישור אדומים ולמעלה אדומים עובר בידוק מקיף והכל תקין. כל כוחות הביטחון במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully