וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול מחבלים והשמדת משגרים: כך נראית הלחימה בצפון ובמרכז הרצועה

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 9:07

כוחות אוגדה 162 פעלו ביממה האחרונה בצפון הרצועה, במרכזה, ובמרכז העיר עזה. במהלך הפעילות חיסלו עשרות מחבלים, הכווינו מטוסי צה"ל לתקיפה ופשטו על מבנים של חמאס. אוגדה 98 פעלה במקביל בחאן יונס והכווינו מטוס קרב לחיסול משגר טילים ארוך טווח

חיסול משגר טילים ארוכי טווח של חמאס./דובר צה"ל

צה"ל העניק הבוקר (חמישי) הצצה לעילות הכוחות הלוחמים בכל רצועת עזה במהלך היממה האחרונה. בצפון, במרכז ובעיר עזה פועלת אוגדה 162, שחיסלה כמה חוליות מחבלים ופשטה על מבני חמאס. באזור חאן יונס פועלת אוגדה 98, שהצליחה להשמיד, בעזרת מטוס של חיל האוויר, משגר טילים של ארגון הטרור.

כוחות צה"ל פועלים ברצועת עזה. 1 בפברואר 2023. דובר צה"ל
כוחות צה"ל ברצועת עזה ביממה האחרונה/דובר צה"ל

לוחמי אוגדה 162 פעלו ביממה האחרונה בצפון הרצועה, במרכזה, ובמרכז העיר עזה. במהלך הפעילות, חיסלו לוחמי היחידה עשרות מחבלים. בתוך כך, צוות קרב של חטיבת הנח"ל, שפועל במרכז הרצועה, זיהה חוליית מחבלים. מכלול האש של החטיבה הכווין כלי טיס שתקף וחיסל את אותם המחבלים. בצפון הרצועה, לוחמי חטיבת 401 של חיל השיריון המשיכו לפשוט על מבנים צבאיים של החמאס ולחסל מחבלים.

במקביל, לוחמי אוגדה 98 פעלו במערב העיר חאן יונס. במהלך היממה האחרונה, צוות קרב של חטיבת הצנחנים חיסל מחבלים בעיר במהלך התקלויות מטווח קצר. נוסף על כך, מכלול האש של החטיבה הכווין כמה כלי טיס, שתקפו וחיסלו מחבלים מהאוויר באזורים שונים. עוד במסגרת הלחימה באותו האזור, מרכז האש של האוגדה זיהה משגר טילים ארוכי טווח. הכוח הכווין מטוס קרב שהשמיד את המשגר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כוחות צה"ל פועלים ברצועת עזה. 1 בפברואר 2023. דובר צה"ל
חיסלו משגר טילים ארוכי טווח של חמאס. כוחות צה"ל ביממה האחרונה/דובר צה"ל

עוד פעלו בעזה ביממה האחרונה גם צוות הקרב של חטיבה 646, חטיבת צנחנים במילואים. במהלך היממה זיהו לוחמי החטיבה כמה מחבלים, ובשיתוף פעולה עם חיל האוויר הכווינו כלי טיס, שתקף וחיסל את הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully