וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד הציע לתת לממשלה רשת ביטחון לאישור עסקת חטופים, בליכוד התנערו בתוקף

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 20:26

ראש האופוזיציה אמר כי הוא לא מוכן ששיקולים פוליטיים יפילו עסקה ואף טען כי אם יצטרך להכנס לממשלה במקום בן גביר או סמוטריץ' יעשה זאת. עם זאת, בליכוד דחו את ההצעה: "לפיד דוחף לסיום מיידי של המלחמה". ביש עתיד לא נשארו אדישים ומסרו: "הליכוד כהרגלו התבלבל"

נתניהו על המתווה לעסקת חטופים: "לא נשחרר אלפי מחבלים"/לשכת רה"מ

בליכוד התנערו הערב (רביעי) בתוקף מהצעת ראש האופוזיציה יאיר לפיד לתת לממשלה רשת ביטחון לאישור עסקה להשבת החטופים. זאת, אחרי שלפיד אמר כי יהיה מוכן להצטרף לממשלה במקום הציונות הדתית ועוצמה יהודית, שמתנגדות בחריפות לעסקה ואף מאיימות בהפלת הממשלה.

"אני לא מוכן ששיקולים פוליטיים יפילו עסקת חטופים, אם מה שצריך בשביל שתהיה עסקה זה שנכנס לממשלה במקום בן גביר או סמוטריץ' אז נעשה את זה", לפיד אמר בראיון בחדשות 12.

יאיר לפיד יו"ר האופוזיציה, בישיבה לציון 75 שנים לכינון הכנסת ט"ו בשבט, 24 בינואר 2024. נועם מושקוביץ/דני שם טוב, דוברות הכנסת
בליכוד התנערו מהצעתו. לפיד/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ/דני שם טוב

בליכוד פירסמו תגובה לדבריו בה נמסר כי: "לפיד דוחף לסיום מיידי של המלחמה, בלי ניצחון מוחלט - לא נסכים לכך".

ביש עתיד הגיבו להודעת הליכוד ומסרו: "ראש הממשלה לשעבר לפיד, דוחף להצלת החטופים והחזרתם הביתה ולא להצלת נתניהו ושותפיו הקיצוניים. הליכוד כהרגלו התבלבל - ניצחון מוחלט זה להחזיר את החטופים אחרי מחדל היסטורי, לא להשאר בשלטון ולהיאחז בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully