וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בתגובה לאפשרות שארה"ב תכיר במדינה פלסטינית: "אסור להעניק פרס לטרור"

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 0:09

פוליטיקאים הגיבו בזעם על הפרסום בוואלה, לפיו שר החוץ של ארה"ב הורה למשרדו לפתוח בבחינת האפשרות של הכרה אמריקנית ובינלאומית במדינת פלסטין. "אם אחרי הטבח ב-7 באוקטובר הפלסטינים יקבלו פרס אותו מודל יועתק באירופה ובארה"ב על סטרואידים"

אנתוני בלינקן במסיבת עיתונאים בקטאר/רויטרס

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (רביעי) לפרסום בוואלה, לפיו שר החוץ של ארצות הברית אנתוני בלינקן הורה למשרד החוץ האמריקני לפתוח בבחינת האפשרות של הכרה אמריקנית ובינלאומית במדינת פלסטין ביום שאחרי המלמה בעזה. "אי אפשר להענק פרס לטרור".

השר גדעון סער מהמחנה הממלכתי אמר בתגובה כי "מדינה פלסטינית תסכן את ביטחון ישראל ואת עתידה. זו תהיה מדינה רדיקלית, בסיס לטרור איסלמיסטי ולחבירה לגורמים הקיצוניים ביותר שתערער את היציבות האזורית באופן קבוע. אני משוכנע שארה"ב, ידידתנו הגדולה ביותר, לא תתן ידה למהלך מסוכן כזה".

"במידה ולאחר טבח השביעי באוקטובר, אותו עם מומצא שנקרא 'פלסטינים' יקבל פרס בדמות מדינה, אותו מודל יועתק בכלל מדינות אירופה ובארה"ב שיקבלו שבעה באוקטובר על סטרואידים", אמר ח"כ מהליכוד אלמוג כהן. "אי אפשר להעניק פרס לטרור, בטח ובטח שלא לאחר הטבח הנוראי. לא מבחינה בטחונית, פוליטית או אנושית. מדינת ישראל תדאג לבטחונה ולביטחון אזרחיה והקמת מדינה פלסטינית היא סכנה קיומית למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully