וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם נסטלה הודיעה על התייקרות ב-14% מסך מוצרי החברה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 18:50

בין המוצרים שמחירם צפוי לעלות: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד. "ההתייקרויות המצטברות הניכרות מחייבות אותנו להתאים חלקית את המחירון, המפצה באופן חלקי בלבד על עליית המחירים", נמסר מהחברה

בווידאו: מנכ"ל חברת אסם, אבי בן אסאייג מודיע על ביטול העלת מחירים/צילום: אסם

אסם נסטלה הודיעה היום (רביעי) על התייקרות של 14% ממוצרי החברה. בין המוצרים שמחירם צפוי לעלות: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד.

"אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי החברה עקב התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד", נמסר בהודעת החברה. "ההתייקרויות המצטברות הניכרות מחייבות אותנו להתאים חלקית את המחירון, המפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות, כשאת רובן אנו ממשיכים לספוג".

מוצרי אסם. הדס פרוש, shutterstock, פלאש 90
מוצרי אסם/פלאש 90, הדס פרוש, shutterstock

אתמול משרד האנרגיה והתשתיות עדכן כי מחיר הדלק יעלה ב-16 אגורות לליטר ו-22 אגודות לליטר בשירות מלא. מחירו של הדלק יתייקר החל מהיום בלילה ויהיה הגבוה ביותר מאז יולי 2022, אז הסתכם המחיר ביותר מ-8 שקלים.

מחיר ליטר דלק 95 אוקטן יעמוד על 7.38 שקל לליטר. מדובר בעלייה של אגורות בחודש האחרון, שאליה מצטרפת עלייה של 44 אגורות לליטר לפני כחודש, לאחר שלא חודשה הטבת המס על הבלו.

בנוסף לזה, תעלה עליית מחירי הדלק גם את מחירי ההובלה, ותייצר גלים של העלאות מחירים של מוצרי מזון ואחרים. עם זאת, לא צפויה העלאה מיידית בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, אלה מתעדכנים אחת לשנה, כאשר המדינה מפצה ישירות את המפעילות על התייקרויות כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully