וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים פלסטינים: 3 הרוגים בפגיעה ברכב ברפיח, בכיר בג'יהאד חוסל

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 17:58

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה ג'יפ שרוף, כשעליו סימני ירי, מצוי על דרך עפר באזור דרום הרצועה. נראה כי הבכיר שחוסל עסק בין היתר בהעברת כספים מאיראן לעזה

בווידאו: פעילות יחידת האיסוף 414 בלב חאן יונס. 31.01.24/דוצ

שלושה בני אדם נהרגו היום (רביעי) בפגיעת רכב ברפיח, ביניהם פעיל בכיר בג'יהאד האסלאמי - כך לפי דיווחים פסטינים. ככל הנראה האדם שחוסל עסק בין היתר בהעברת כספים מאיראן לעזה. בתיעוד שפורסם ברשתות נראה הג'יפ שהופצץ שרוף, כשעליו גם סימני ירי. זכוכיות הרכב מנופצות והוא מצוי על דרך עפר, באזור רפיח שבדרום רצועת עזה.

בד בבד, מוקדם יותר היום מטוסי קרב תקפו קצר מתחם של ארגון חיזבאללה ובו מספר מבנים צבאיים בכפר רשף שבדרום לבנון. זאת, בתגובה לירי שנשמע ביפתח, יערה וחניתה. אזעקות הופעלו בישובים ולא דווח על נפגעים בשיגורים שנעשו לעבר שטח ישראל.

הג'יפ שהותקף ברפיח. 31 בינואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הג'יפ שהותקף ברפיח. 31 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל, כפי שפורסם בוואלה!, צה"ל הודיעה כי מעבר ניצנה הוגדר כשטח צבאי סגור. "בהתאם להערכת המצב, מפקד פיקוד הדרום חתם הלילה על הרחבת צו השטח הצבאי הסגור בציר 211 ומעבר ניצנה", נכתב בהודעת דובר צה"ל שפורסמה בנידון.

בימים האחרונים ארגון "צו 9" ביחד עם חלק ממשפחות החטופים עברו להפגין באזור לאחר שמעבר כרם שלום גם הוגדר על ידי צה"ל כשטח צבאי סגור. זאת, בכדי למנוע את חסימת הציר ומניעת העברת הסיוע לרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully