וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען נפץ אותר ליד שגרירות ישראל בשוודיה; החפץ נוטרל

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 23:08

גורם בשגרירות דיווח מוקדם יותר על חפץ חשוד שזוהה במתחם. המשטרה הוזעקה למקום וניטרלה את המטען. שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב לאירוע: צריך לגדוע את הטרור בכל מקום, תגנו על המדינות שלכם". שגריר ישראל בשטוקהולם: "היינו נתונים לניסיון פיגוע נגד שגרירות ישראל ועובדיה"

בווידאו: כוחות אבטחה מחוץ לשגירור ישראל בארגנטינה בעקבות התרעה על פצצה/צילום: רויטרס

משטרת שוודיה פועלת לנטרל מטען נפץ שאותר היום (רביעי) ליד שגרירות ישראל בשוודיה לאחר שאישרה שאכן מדובר במטען. קודם לכן, גורם במשרד החוץ דיווח שהשגרירות בשטוקהולם איתרה חפץ שנראה כמו רימון יד בחצר הנציגות, והוזעקו למקום היחידה החבלנית. כלל עובדי השגרירות נמצאים בחדרי ביטחון.

ניידת משטרה בשטוקהולם, שבדיה, אוקטובר 2023. רויטרס
ניידת משטרה בשטוקהולם, שבדיה, אוקטובר 2023/רויטרס

שגריר ישראל בשוודיה, זיו נבו קולמן, כתב ברשת החברתית X כך: "היום היינו נתונים לניסיון פיגוע נגד השגרירות בשטוקהולם ועובדיה. אנו מודים לרשויות השבדיות על תגובתן המהירה. לא נבהל מהטרור".

שר החוץ, ישראל כ"ץ, הגיב גם הוא וכתב: "אני מברך את צוות השגרירות בשוודיה ואת הרשויות על העירנות והטיפול המהיר בניסיון לפגוע בשגרירות בשטוקהולם. הדיפלומטים שלנו ברחבי העולם נתונים לסכנה ואיומים מצד תומכי הטרור האיסלאמי. אמרתי את זה לכל עמיתי - צריך לגדוע את הטרור בכל מקום. בעזה ובאירופה. תגנו על המדינות שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully