וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: הצעירה התלוננה על אלימות מינית - והותקפה מינית בידי שוטר

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 21:29

פיראס חרב עלה עם הצעירה המתלוננת לביתה, לאחר שהשאיר את מצלמת גופו בניידת, ושם, על פי כתב האישום, תקף אותה מינית. פיראס גם זייף דוחות בעניינה של הקורבן ואילץ אותה "להודות" בעודה מצולמת כי אינה מעוניינת בטיפול רפואי, וכי התקשרה למשטרה מתוך לחץ

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

פיראס חרב הואשם אתמול (רביעי) שתקף מינית צעירה שהגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה, ובהמשך דחק בה לא להתלונן על מעשיו. על פי האישום שהגישה המחלקה לחקירת שוטרים, המתלוננת הגיעה לתחנה בתל אביב על מנת להגיש תלונה נגד בן זוגה לשעבר בגין עבירות מין - שם פגש אותה פיראס והציע לה לחזור לתחנה יום למחרת. פיראס הסיע אותה חזרה לביתה, ונכנס בעקבותיה לביתה - כשהוא משאיר את מצלמת הגוף שלו בניידת המשטרה. הוא נכנס לחדר השינה של המתלוננת - שם תקף אותה מינית.

לאחר שהנאשם עזב את הדירה, הקורבן התקשרה למוקד הטלפוני של המשטרה, דיווחה על שארע והודיעה כי היא רוצה להתאבד. לאחר מכן יצאה לכיוון תחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה נגד פיראס. לאחר שקיבל את הקריאה של המתלוננת למוקד המשטרתי, פיראס, כך על פי האישום, דיווח כי הוא יטפל בעצמו בקריאה, ונסע אל המתלוננת, והביע תחנוניו: "אני מבקש סליחה על כל מה שקרה. שאני אמות, שאני אקבל סרטן, אני לא יודע מה יקרה לי".

השוטר הנאשם המשיך להתחנן בפני הצעירה: "לא יודע למה זה קרה אבל א' אל תהרסי לי את החיים. אני מתחנן. אני אעזור לך!", המשיך במסכת הלחצים, "תראי אני עם דמעות בעיניים. תגידי את כל מה שאמרתי לך בסדר? תעשי לי טובה וזהו, נסגור את זה טוב?".

תחנת משטרה סלמה תל אביב. ניב אהרונסון
"אני מבקש סליחה על כל מה שקרה. שאני אמות, שאני אקבל סרטן". תחנת משטרה ברחוב סלמה בתל אביב/ניב אהרונסון

מיד לאחר מכן, הוא הפעיל את מצלמת הגוף שלו ושכנע, על פי האישום, את הצעירה "להודות" שהיא לא מתכוונת לפגוע בעצמה ולא מעוניינת בטיפול רפואי, שהיא התקשרה למשטרה מתוך לחץ וכי היא לא יודעת מי השוטר שהגיע לביתה. לאחר שפיראס עזב את המקום, הצעירה יצאה בדרכה לתחנה במטרה להגיש תלונה נגדו.

האישום מזכיר דוחות כוזבים שכתב פיראס, לפיהם "פגש במתלוננת המוכרת לו כמישהי שאינה בריאה בנפשה ליד ביתה". הוא טען כי לאחר שלקח אותה לביתה, היא ביקשה ממנו לעלות לדירה מפני שהיא מפחדת מבן הזוג, ולכן נכנס עימה לדירה. שם, ציין הנאשם, סיפרה לו כי מצבה הנפשי רע, התקרבה אליו ואמרה לו, בין היתר, שהוא "חתיך". בתגובה, לטענתו, הוא "הרחיק אותה ממנו באמצעות ידיו", ובכך תירץ את המגע המיני ביניהם. כתב האישום מייחס לפיראס ביצוע עבירות של מעשה מגונה, הדחה בחקירה, שיבוש מהלכי משפט ומרמה והפרת אמונים.

ממשטרת ישראל נמסר:
עם פתיחת החקירה בדצמבר 2022, הוצא השוטר לחופשה כפויה ולאחר שימוע פוטר מן החיל.
אנו רואים בחומרה מעשים שאינם עולים בקנה אחד עם ערכי הארגון והנורמות המצופות מכל שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully