וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשפט נתניהו: השופטים עצרו את הדיון בעקבות שאלת הסנגור

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 14:54

סנגורו של ראש הממשלה שאל את העד בתיק 1000 שאלה הנוגעת לתיק אחר נגד נתניהו. לאחר שהשופטת עצרה אותו ואמרה כי התבקשו לא לשאול שאלות בנושא זה, הוא המשיך בשלו. לבסוף קטעה השופטת את הדיון, והשופטים יצאו מהאולם

בווידאו: משפט נתניהו- עדותו של הראל לוקר, מנכ"ל משרד רה"מ לשעבר/רוני כנפו

במסגרת החקירה הנגדית של איש העסקים אילן שילוח שמעיד בתיק 1000, עצרו היום (שלישי) השופטים את הדיון. זאת, בשל כך שעו"ד עמית חדד, סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התחיל לשאול את העד שאלות על תיק 4000.

חדד שאל את שילוח אודות ידיעה שביקש ממנכ"ל וואלה לשעבר שתהיה בכותרת הראשית של האתר. בשלב זה התנגד עו"ד אלון גילדין מהפרקליטות לשאלה, בטענה שאינה קשורה לתיק 1000, אלא לתיק 4000. בתגובה ענה חדד כי ברצונו "לשאול את השאלה הזאת ביחס למהימנות העד". על כך אמרו לו השופטים כי לא יאפשרו לו לשאול את השאלה.

לאחר שחדד התעקש על כך, השופטים עיינו בכתב האישום, ולאחר מכן ציינו בפניו כי "זה קשור לנושא שאמרנו לא לשאול". לכשחדד התעקש על כך בצעקות, השופטת פרידמן פלדמן החליטה לעצור את הדיון, והשופטים יצאו מהאולם.

ע"ד עמית חדד עם כניסתו לבית המשפט להמשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 12 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הדיון נעצר בעקבות שאלה שלו מתיק 4000. עו"ד חדד/פלאש 90, יונתן זינדל

מוקדם יותר העיד בדיון אייל חיימובסקי, מנהל לשכת ראש הממשלה נתניהו בין השנים 2012-2014. בעדותו סיפר על שיחות חוזרות ונשנות בין נתניהו לשר החוץ של ארצות הברית דאז ג'ון קרי. חלק מאותן שיחות של ראש הממשלה נעשו סמוך לשיחותיו עם איש העסקים ארנון מילצ'ן, שביקש ממנו סיוע בהסדרת הויזה שלו לארצות הברית.

"מילצ'ן ביקש שיחה עם ראש הממשלה, אני אמרתי לרה"מ את בקשתו של מילצ'ן. לאחר מכן נתניהו ביקש לשוחח עם מילצ'ן בחזרה. לפעמים זה קרה גם לאחר שיחות עם ג'ון קרי", אמר חיימובסקי בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully