וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שתלמידים נכנסים לכיתות: מנהל בית ספר נורה ברמלה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:37

עימאד אזברגה נפצע קל ופונה לבית חולים. אחיו נרצח לפני כמה חודשים בעקבות סכסוך דמים בין משפחתם למשפחה אחרת ברמלה. "הוא מנהל למופת, זה מפליא אותנו", אמר יו"ר ועד ההורים בבית הספר. "נשבית מחר את הלימודים, הילדים לא יכולים להיות בני ערובה לפשע במגזר הערבי"

עימאד אזברגה, מנהל בית ספר, נורה הבוקר (שלישי) ברמלה. הירי אירע ליד בית הספר שלו, בשעה שהלימודים התקיימו כרגיל במוסד הלימוד. הוא פונה לבית החולים כשמצבו קל. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

משפחתו המורחבת של אזברגה, בשנות ה-50 לחייו, נמצאת בסכסוך דמים מתמשך עם משפחה אחרת בעיר. הסכסוך הוביל ל"נקמות דם" רבות, בהן לרצח של אחיו של אזברגה לפני מספר חודשים.

"הילדים שלנו לא יכולים להיות בני ערובה לפשע במגזר הערבי", אמר לוואלה אלכארם עלי, יו"ר ועד ההורים של תלמידי בית הספר היסודי אל עומריה, בו התרחש הירי. "המנהל שנפצע הוא מנהל למופת וזה מפליא אותנו. אי אפשר לתת לפשע להגיע לפתח בית הספר בו לומדים ילדינו, הם הדבר הכי חשוב פה ואני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם אחד מהם היה נפגע בעצמו. המשטרה עושה כל מה שהיא יכולה, אבל הבעיה לא נמצאת רק פה בבית הספר, האלימות בכל החברה הערבית רק ממשיכה לעלות".

עלי סיפר שהיום בערב תתקיים ישיבה של ועד ההורים, ושבכוונתם להכריז מחר על שביתה בבית הספר. "אנחנו דורשים מהעירייה אבטחה כמו שצריך ועוד סיור מחוץ לבתי הספר. זו שביתת מחאה על האלימות בחברה הערבית ואוזלת היד בהתמודדות איתה".

בית הספר היסודי אל עומריה ברמלה בו נפצע המנהל מירי. 30 בינואר 2024. ארז הראל
בית הספר ברמלה בו נורה המנהל, הבוקר/ארז הראל

הדיווח על הירי באזברגה התקבל במשטרה בשעות הבוקר, כשהחלו הלימודים בבית הספר. בעקבות זאת הגיע צוות מד"א, שהעניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, תוך איסוף ממצאים בזירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully