וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבדה באיחוד הצלה, דיווחה על תאונות שלא היו - ועקצה מאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 13:02

החשודה, אסירה משוחררת משוהם, הועסקה בארגון רפואת החירום במסגרת התכנית לשיקום אסירים, דיווחה על תאונות שלא התרחשו מעולם והגישה חשבוניות מזויפות של תיקוני רכב. על פי החשד, את סכומי העתק שהונתה העבירה האסירה לקרובי משפחה - ויחד עימה, נעצרה לחקירה גם אחותה

31 פצועים בתאונת דרכים בכביש 1/דוברות איחוד הצלה

אסירה לשעבר, תושבת שהם כבת 30, חשודה שהונתה מאות אלפי שקלים מכספי עמותת "איחוד הצלה", שם עבדה במסגרת התכנית לשיקום אסירים. על פי החשד, האסירה המשוחררת, שהייתה אחראית להסדר מול מוסכים שטיפלו ברכבי איחוד ההצלה, דיווחה לעמותה על תאונות שלא התרחשו מעולם והגישה חשבוניות מזויפות של תיקוני רכב.

לאחר שבארגון ערכו בדיקה פנימית ודיווחו על האסירה למשטרה, היא נעצרה לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים, ונחקרת בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, גניבה ממעביד, זיוף, קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון. אמש, הוארך מעצרה בבית משפט השלום בירושלים עד ליום ראשון.

גם אחותה של האסירה לשעבר, שעל פי החשד קיבלה חלק מההון הגנוב, נעצרה על ידי המשטרה.

באיחוד הצלה הגיבו על החשדות: "באיחוד הצלה קיימים מנגנונים מחמירים של מעקב וביקורת מקצועית ורציפה אודות הפעילות הכספית והתשלומים בארגון. מנגנוני הבקרה של אגף כספים איתרו חשד של נסיון למעילה על ידי עובדת לשעבר שפוטרה. הוגשה תלונה והנושא כעת בטיפול המשטרה. הארגון רואה בחומרה רבה כל ניסיון של מעבר על החוק או מעילה ונוקט יד קשה ביותר כמדיניות ברורה."

הזירה בכביש 6 בה שלושה נהרגו בתאונת דרכים סמוך למחלף קריית גת. 5 ביוני 2023. אגף תקשורת איחוד הצלה, אתר רשמי
אופנוע איחוד ההצלה/אתר רשמי, אגף תקשורת איחוד הצלה

השבוע, כתב אישום הוגש נגד שני תושבי רמת גן בגילאי 26 ו-32 בגין הונאות בסך של כ-100 אלף שקלים שביצעו באמצעות פנקסי צ'קים גנובים ומסמכים מזויפים ב-12 עסקאות שונות.

מחקירת המקרה, שחלקה התנהלה באופן סמוי, עלה כי הנאשמים ביצעו את ההונאות לאחר שזייפו צ'קים, תלושי שכר ותעודות זהות. אז, הגיעו עם הצ'קים המזויפים הן לחנויות חלפנות כספים (צ'יינג'), לעסקים שונים, ואף לאזרחים שהצליחו להונות.

השניים מואשמים בעבירות התחזות לאדם אחר במטרה להונות, זיוף בכוונה לקבל דבר, שימוש במסמך מזוייף בכוונה לקבל דבר, קבלת דבר במרמה, החזקת נכס חשוד כגנוב וכן נזק לרכוש במזיד. הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully