וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פירקו את כל החנות": מיליוני שקלים נגנבו ע"י כנופיית שודדי תכשיטים במרכז

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 7:00

צפו בתיעוד: אירועי שוד של חנויות תכשיטים באזור המרכז גרמו לנזק של מיליוני שקלים, כשהמשטרה חושדת כי מדובר בחברי כנופיה מאורגנת. "תוך מספר דקות בודדות הם רוקנו את כל מה שיכלו מהחנות", שיחזר שי איתן, מנהל חנות "תכשיטי איתן" שנפגעה. "אני כבר מיואש לגמרי"

שוד חנות תכשיטי ויקטוריה בפתח תקווה/מערכת וואלה!

שני אירועי שוד של חנויות תכשיטים וניסיון בחנות נוספת, התרחשו בשבת לפנות בוקר על ידי רעולי פנים בערים פתח תקווה ותל אביב. סמיכות הזמנים שהתרחשו כולם בשעות הבוקר המוקדמות, מעלה את החשד שמדובר בחברי כנופיה מאורגנת שתזמנו יחדיו את מעשי השוד. חוקרי משטרת פתח תקווה ולב תל אביב פתחו בחקירת האירועים.

שניים ממקרי השוד אירעו במקביל וארכו רק דקות בודדות, במהלכן הגנבים לקחו כמויות גדולות של תכשיטים ונמלט מהמקום. "קיבלתי טלפון בשעה 5:00 וטסתי בנסיעה לחנות", שיחזר שי איתן שמנהל את חנות "תכשיטי איתן" יחד עם בני משפחתו ברחוב אלנבי בתל אביב. "הגעתי למקום וראיתי מלא שוטרים ושני תריסים שפרצו אותם. הגנבים שברו את דלת הכניסה, שברו את הויטרינה, רוקנו את כל מה שהיה בחוץ. תוך מספר דקות בודדות הם רוקנו את כל מה שיכלו מהחנות. איבדנו שם תכשיטים בסך חצי מיליון שקלים".

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
"קרקע פורייה בשביל גנבים לשבור את הזכוכיות ולקחת כל מה שיספיקו ולברוח תוך 5 דקות"/דוברות משטרת ישראל

בני משפחת איתן מנהלים את חנות התכשיטים כבר במשך 30 שנה, במהלכן הם ידעו כבר 6 אירועי פריצה עם נזק רב. "אני כבר מיואש לגמרי", שיתף איתן. "אני חושב לסגור את העסק, אני עייף מכל הפריצות". אלי, אחיו של שי הוסיף: "יש בעיה ברחוב אלנבי, שיש הרבה שיפוצים עכשיו וכל הרחוב סגור לתנועה, אז המקום די מוסתר. פשוט קרקע פורייה בשביל גנבים לנפץ את הסורג, לשבור את הזכוכיות, לקחת כל מה שיספיקו ולברוח תוך 5 דקות'".

בתיעוד ממצלמות האבטחה של החנות בתל אביב, ניתן להבחין בשני גנבים מגיעים לפתח החנות ומרימים את התריס באמצעות לום. בתיעוד נוסף ממצלמת האבטחה של החנות "תכשיטי ויקטוריה" ברחוב חיים עוזר בפתח תקווה, ניתן לזהות שלושה גנבים מגיעים עם רכב עד לפתח החנות, ובעת שאחד מהם מחבר כבל גרירה בין סורגי החנות לרכב, חשוד שני כבר מוציא שקים גדולים אותם ניתן למלא בתכשיטים רבי ערך.

עוד בוואלה!

שדד תחנת דלק באיומי סכין, נמלט ונלכד תוך דקות | תיעוד

לכתבה המלאה

"הם הגיעו עם רכב, חיברו עם כבלים לתריס החשמלי ופשוט פירקו את כל החנות", סיפר מארק שמנהל את החנות "תכשיטי ויקטוריה בפתח תקווה" שעלות התכשיטים שנגנבו והנזק מהפריצה לחנות בבעלותו עומד על כמיליון שקלים. "הם ממש עקרו מהקיר את הקורות, את התריס החשמלי עם השלט שנפל. זה קרה בעשרה לחמש בבוקר, ממש סמוך לפריצות בשתי החנויות האחרות. בארבע דקות של אלימות, הם פירקו מפעל חיים של 30 שנה".

אלי איתן, שבני משפחתו מנהלים את החנות המשפחתית בתל אביב, סיפר שהחנות לא הייתה מבוטחת. "העלויות של ביטוח חנות תכשיטים הן מטורפות", סיפר אלי איתן. "פורצים שודדים חנויות תכשיטים לעתים קרובות וההערכה שלי היא ש-80% בערך מחנויות התכשיטים הן בלי ביטוח. אתה אומר לעצמך בסדר אני אשקיע את הכסף הזה באמצעי אבטחה ומיגונים ונמנע את הפריצה. עכשיו אבא שלי הוא ממש שבר כלי. זה היה מפעל החיים שלו ועכשיו תוך 5 דקות, הכל ירד לטמיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully